marți, 16 iulie 2013

Pinkish perfect

I always had a thing for the pink, blue combination...when I made a two color manicure, it was most definitely this combination. So today's manicure is not a surprise if you consider the color palette. I really liked this simple manicure, I always admired it so it was time I wear it.

Intotdeauna mi-a placut combinatia de roz si albastru...cand realizam o manichiura in doua culori, aceasta era combinatia. Asa ca nu este nici o surpriza ca manichiura de astazi foloseste aceasta paleta de culori. Mi-a placut foarte mult aceasta manichiura simpla, am admirat-o , asa ca e vremea sa o si port.

 I got the colors, I've chosen the model so here is the manicure...but something was missing...so I added a mattifying top coat. I really like the matte finish, but I do not know why I do not use it more often.

Am culorile, am ales modelul asa ca iata manichiura...dar ceva lipseste...asa ca am adaugat un top coat matifiant. Imi place foarte mult finishul mat, dar nu stiu de ce nu il folosesc mai des.

Nail polishes used/Oje folosite:
I hope you like it and do not forget if you have suggestions, questions,  leave a comment or send an email at o_fata_simpla1993[at]yahoo[dot]com.

Sper sa va placa si nu uitati daca aveti sugestii, intrebarii, lasati un comentariu sau trimitei un email la
o_fata_simpla1993[at]yahoo[dot]com.


*Nu uitati de concursul impreuna cu Kurtmann.ro, unde puteti castiga un gift card de 200 Ron de aici ,de cel impreuna cu Lavandine, unde vor fi trei castigatoare cu premii la alegere de aici si de cel impreuna cu Beauty in the Bottle unde premiul consta in doua oje Orly de aici.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu