luni, 1 iulie 2013

Kurtmann.ro Concurs(Ro-only) - INCHIS

In iulie blogul meu face jumatate de an. De atunci parca a trecut asa de mult timp, am descoperit o comunitate de blogerite foarte draguta si am descoperit si oameni cu suflet mare care iti sunt alaturi. Cel mai mult ma bucura ca am ajuns sa imi citeasca cineva postarile si sa mai lase si comentarii , ma bucur enorm cand vad ca va exprimati parerea. 
Ca sa sarbatoresc toate aceste lucruri minunate dau drumul unor concursuri. Kurtmann.ro au fost foarte draguti si sponsorizeaza concursul cu un gift card in valoare de 200 Ron si credeti-ma ca aveti o multitudine de produse de unde alege si la preturi foarte bune.
Regulile concursului sunt urmatoarele:

- Like paginii de facebook Kurtmann.ro
- Like paginii de facebook  O Fata Simpla  
- Sa urmariti blogul pe ce platforma doriti(Bloglovin,Twitter ,Email)-FARA GFC
- Sa dati share postarii de aici, nu uitati sa fie public. 
- Pentru o sansa in plus puteti face un post pe blog despre concurs(sa lasati link-ul in comentariu)  
- Sa lasati un comentariu cu numele de Facebook cu care ati dat like celor doua pagini, platforma pe care ma urmariti si numele si link-ul de share( ca sa il obtineti dati click pe timpul share-urului de pe pagina voastra, gen 5 second ago si copiati link-ul)



Perioada de inscriere : 1 iulie - 1 august . Imi rezerv 2-3 zile pentru a verifica inscrierile si a anunta castigatoarea printr-un post pe blog, care are 48 ore la dispozitie pentru a ma contacta, in caz contrar extrag alta castigatoare.
  *Castigatoarea este aleasa random
  *Concursul este valabil numai in Romania
  *Nu accept inscriere multiple sau de pe conturi masculine
  *Am scris clar fara GFC si inca primesc inscrieri cu GFC, eu am notificat persoanele respective, dar asta nu e resposabilitatea mea, asa ca va rog cititi regulile, altfel inscrierea nu este valida.
   *Daca urmatiti prin mail, trebuie sa confirmati , altfel nu este valida inscrierea

Sper sa va placa si sa va inscrieti in numar cat mai mare.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu