marți, 12 mai 2015

Laura Clauvi 07 Backyard


    Today we are going to talk about Laura Clauvi Stamp N0 7 Backyard nail polish. Although it says stamp on it, thinking about stamping, on the website it says that it is a fast drying nail polish. Considering that I used it as simple nail polish and also for stamping to see how it does. 

    Astazi vom vorbi despre oja Laura Clauvi Nr 7 Backyard. Desi scrie stamp pe ea, ce ne duce cu gandul la stampilat, pe website spune ca este oja cu uscare rapida. Luand in considerare acest aspect am folosit-o ca si oja normala dar si pentru stampilare pentru a vedea cum se descurca.
*with flash/cu blit* 

     The nail polish has a very thick consistency, you can get full coverage in only one layer, but I prefer to add two thin coats. It is really a fast drying nail polish, I think I can compare it to rimmel london 60 seconds.      
    After it dries it has a beautiful shine, because of that and the fact that I wanted to test it's resistance I didn't apply any top coat. The shade of a beautiful raw green, that has a suiting name Backyard.
    I wore the nail polish for 4 days and it only chipped at the tips, which is expected because I didn't used topcoat. The nail polishes would have lasted longer, but I thought that 4 days is long enough for a nail polish.


    Oja are o formula groasa, puteti obtine acoperire buna doar dintr-un singur strat, insa eu prefer sa aplic doua straturi mai subtiri. Se usuca destul de repede, se poate compara cu cele din gama rimmel london 60 sec.
    Dupa ce se usuca capata un lucru frumos, motiv pentru care nu am adaugat top coat, insa si pentru ca doream sa vad cat rezista fara. Nuanta este un verde crud superb, numele Backyard fiind foarte potrivit.
    Am purtat oja pentru 3 zile si a sarit un pic de varfuri, ceea ce era de asteptat avand in vedere ca nu am folosit top coat. Oja ar fi rezistat in continuare, insa am considerat ca 4 zile este suficient pentru o oja.

*natural light/lumina naturala*



    I couldn't let it be a simple swatch so I added a cute floral stamping to create a real spring manicure.

     Nu puteam sa las doar un swatch asa ca am stampilat un model floral dragut pentru a crea o manichiura de primavara.

    As I said at the beginning I also tried it for stamping. The formula is really thick so it is perfect for stamping. I used it to stamp an abstract designs and as you can see it acted perfectly. The smudge in the design it is my fault, when I transferred the design from the stamp to the nail.

    Dupa cum am zis la inceput am testa oja si la  stampilat. Formula este destul de groasa, astfel incat este perfecta pentru stampilat. Am folosit-o pentru un model abstrat si dupa cum puteti vedea s-a comportat perfect. Mazgalitura in model este din cauza mea cand am transferat modelul de pe stampila pe unghie.
 
    The nail polish is perfect to use as simple nail polish and also for stamping. I am very pleased with the quality and I can not wait to try the other nail polishes from Laura Clauvi.
 
    Oja este perfecta pentru a fi folosita asa cum este sau pentru stampilat. Sunt foarte multumita de calitatea ojei, pe care o puteti gasi aici la pretul de 19 Ron pentru 10 ml, si abia astept sa incerc restul ojelor de la Laura Clauvi.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu