marți, 18 noiembrie 2014

Daisies nails

    I know winter is coming and there is a long way until spring and flower manicures, but from time to time I like to do manicures that are not related to the period of the year.

     Stiu ca vine iarna si e cale lunga pana la primavara si manichiuri inflorate, dar din cand in cand imi place sa fac manichiuri care nu au legatura cu perioada din an in care suntem.
        The idea of the manicure started from the base color, Essence Snow Jam 02 Lilac is my style that although is from the winter collection reminds me of the spring flowers. Then I added some cute flowers with white Konad Nail Polish. They kind of remind me of daisies, to bad I didn't add a yellow center...On two nails I added Golden Rose Jolly Jewels 110 and it is done.

       Idea manichiurii a venit de la oja de baza, Essence Snow Jam 02 Lilac is my style care desi e din colectia de iarna mie imi aduce aminte de floricelele de primavara. Apoi am adaugat floricele dragute cu oja alba de la Konad. Acestea imi aduc aminte de margarete, pacat ca nu am adaugat o bulina galbena in mijloc...Pe doua unghii am adaugat Golden Rose Jolly Jewels 110 si este gata.
    What are you wearing on your nails lately?

    Voi ce purtati pe unghii in ultima vreme?

All the best,
Anca

5 comentarii: