joi, 30 octombrie 2014

Yellow blouse and a splash of green

I love online shopping, I have said it many times, but there are also negatives parts about it. Sometimes the packaging takes a lot of time, sometimes the delivery takes to long or both...that is what happened to my last Oasap order, it took a moth to shipp and two to deliver...so my summer item arrived in the autumn. Because I wanted just to wear them once, before I put them in the closed I have made a new outfit.

Imi plac cumparaturile online, am spus asta de multe ori, dar sunt si parti mai putin placute legate de asta. Uneori pregatirea coletului dureaza mult, alteori livrarea dureaza mult sau uneori ambele...asta s-a intamplat cu ultima mea comanda Oasap, a durat o luna impachetarea si doua livrarea...astfel ca am primit lucrurile de vara toamna. Deoarece am vrut sa le port macar o data, inainte sa le pun in dulap am facut o noua tinuta.

 

First of all we have this nice hat, I have tried this style in shops and I liked how it looked on me, but most of the times the size was to small.. Well this one is perfect and I regret it came as late, because I see it in various combinations, with a long summer dress or with a casual outfit with shorts and the combination can continue, I can not wait for summer to come again.
The blouse I bought mostly because of the color, I wanted a bright yellow item in my closet. I wasn't so sure about the shape with all those layer, of course it would be more flattering for a person with less chest, but I think it work for me too.
Last but not least on the lips I used a lipstainer in a delicate shade of orange, that smell really nice of orange.

In primul rand avem aceata palarie draguta, am incercat acest stil in magazine si imi placea cum arata pe mine, dar de multe ori marimea era prea mica..Pai aceasta este perfecta si regret ca a venit asa tarziu, deoarece o vad in combinatii diverse, cu o rochie lunga de vara sau cu o tinuta lejera cu pantaloni scurti si combinatiile pot continua, abia astept sa vina vara din nou.
Bluza am ales-o mai ales datorita culori, am vrut o piesa galben aprins in garderoba. Nu eram prea sigura de forma acestuia cu acele straturi, bineinteles cred ca ar merge foarte bine la o persoana cu mai putine forme, insa cred ca merge bine si la mine. Nu in ultimul rand pe buze am folosit un lipstainer intr-o nuanta delicata de portocaliu, care miroase tare dragut a portocale.
 Blouse/Bluza: Oasap
Cardigan/Cardigan: Lidl
Necklace&Earrings/Colier&Cercei: HERE
Hat/Palarie: Oasap
Jeans/Blugi: Takko
Shoes/Pantofi: Deichmann
 Lips/Buze: Oasap


How would you wear this hat?

Voi cum ati purta aceasta palarie?

All the best,
Anca

10 comentarii:

  1. E draguta tinuta asa cu palarie cu tot :). Eu nu am incercat niciodata una sa vad cum imi sade :D...

    RăspundețiȘtergere
  2. driving30_with_2gether30 octombrie 2014 la 23:17

    I cannot get over your eye makeup. Please please do a tutorial on it! LOVE!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte draguta tinuta si culorile sunt atat de calde <3 iti sta foarte bine :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Thank you :) It is really simple, did a yellow green makeup and then with black pencil draw the contour and then I added black liner to make it pop more :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc :) Ar trebui sa incerci, eu acuma vreau tot mai multe :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Big Like pentru topul galben, pentru pantofi. Am pe lista de cumparaturi o pereche de blugi asemanatori cu ai tai. xo

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai mai, da' ce machiaj ti-ai tras, ai vrut sa aduci vara cu totul inapoi :P
    Colierul e prea frumos si-mi place ca ai indraznit sa porti culorile acelea in machiaj <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Eram tare suparata ca au venit hainele de vara, cand era fr frig :)) asa ca am adus caldura cu machiaj si culorile puternice :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc :) Incerc sa adaug in garderoba piese tot mai colorate si variate :)

    RăspundețiȘtergere