joi, 23 octombrie 2014

Shades of autumn

We have today an outfit from better autumn days, when the sun shines, the wind gently spread the leaves and we could go out without an umbrella after us. While I am writing this post outside is raining, it is cold and then sun doesn't appear at all, I just want to sit in bed, but I have class...

Astazi avem o tinuta din zilele mai frumoase de toamna, cand soarele stralucea, cand vantul usor imprastia frunzele si puteai iesi fara umbrela dupa tine. In timp ce scriu aceasta postare afara ploua, este frig si soarele nu apare deloc, as vrea sa stau in pat, dar am ore...
 
When I received this blouse I was thinking that I will not wear it as it is, but with a cardigan, but then I had a pleasant surprise when the weather got better, so during a walk in the weekend, the only time I manage to do photos because it gets darker early, I took a few photos. I think this khaki blouse would go perfect with my autumn colored scarf. The blouse as you can see from the photos has some nice lace details that I like, it irons quickly, but also wrinkles quickly. It also came with a nice cord, that I also used for other outfits to emphasize my waist.
I noticed that I have been ignoring my ring collection lately, so today we have a new arrival, a colored gemstone with wings  that cost 1.99$ with free shipping.

Cand am primit aceasta bluza m-am gandit ca nu o sa port asa cum este, dar cu un cardigan, apoi am avut o surpriza placuta cand vremea s-a imbunatatit, asa ca in timpul unei plimbari in weekend am facut poze, singurele zile in care pot face poze deaorece se intuneca devreme. Cred ca aceasta bluza khaki merge perfect cu esarfa mea colorata in nuante ale toamnei. Bluza, dupa cum puteti observa in poze, are detalii frumoase din datela care imi plac, se calca usor, dar se sifoneaza destul de usor. Aceasta a venit cu un cordon dragut, care l-am folosit si la alte tinute pentru a-mi evidentia talia.
Am observat ca recent am ignorat colectia mea de inele, asa ca astazi avem un nou sosit, unul colorat cu pietricele sub forma de aripi care a costat 1.99$ cu transport gratuit.

 
 Blouse/Bluza: HERE
Scarf/Esarfa: HERE
Jeans/Blugi: Takko
Ring/Inel: HERE
Earrings/Cercei: Random store
Shoes/Pantofi: Deichmann
 
 
 
 
 
With the cold weather I am thinking more on winter clothes, I have a few coats, but you never have enough. I have four beautiful designs for you, navy style is one of my favorite, I have one green, but it looks good blue. Then we have a nude one perfect for any combinations, a red one to stand out and finally one with fur to keep you warm even on the coldest days

Cum e din ce in ce mai frig ma gandesc deja la haine de iarna, am cateva paltoane, dar niciodata nu sunt destule. Astfel am patru modele frumoase pentru voi, stilul navy este unul din favoritele mele, am unul pe verde, insa pe albastru arata tare bine. Apoi avem unul intr-o culoare nude perfect pentru orice combinatie, unul rosu pentru a iesit in evidenta si la final unul cu blanita pentru a va tine de cald chiar si in cele mai friguroase zile.


Hope you like my outfit and that you have a better day.

Sper sa va placa tinuta mea si ca aveti o zi mai frumoasa.

All the best,
Anca

13 comentarii:

  1. Imi place mult modelul esarfei si arata foarte bine cu bluza verde!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, foarte frumoasa tinuta, bravo. Zi placuta si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicoleta Alexandra23 octombrie 2014 la 22:06

    Ce esarfa frumoasa! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place tinuta si esarfa si inelul

    RăspundețiȘtergere
  5. cat imi place tinuta ta <3
    esti tare frumi cu orice te imbraci :)
    si imi plac pozele din Copou :D
    Eu am stat in Breazu 5 ani :)
    te pupic :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc :) Cum ai recunoscut zona ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi se pare tomnatic modelul esarfei, mai ales datorita nuantelor :)

    RăspundețiȘtergere
  8. in fiecare zi treceam pe acolo knd mergeam la munca in Baza 3 si veneam acasa :)
    asteptam in Copou maxi taxi sa merg in Breazu :D mai la vale putin de Copou :) :*

    RăspundețiȘtergere