duminică, 19 octombrie 2014

I see you

I was just enjoying the warm weather when the rain and the cold fronts arrived...well back to autumn clothes. I hope you had a beautiful weekend with your loves ones, for me it passed to quickly and I am not excited about the new week, but I can not stop time.

Ma bucuram de vremea frumoasa cand au venit ploile si frontul de aer rece...iata ca trebuie sa ne intoarcem la hainele groase de toamna. Sper ca ati avut un weekend frumos alaturi de persoanele dragi, pentru mine a trecut un pic cam repede si nu sunt prea fericita ca incep saptamana, dar nici nu pot sa o opresc.

 
 As I said in another post, lately I started experimenting with hats, different styles, shapes and so on. Today we have an interesting cap, with a black and white eye print on it, hence the title of the post. Inspired by it, I did like a bad ass outfit, with black makeup, red dress, black boots and leather jacket. I hope you like it.

Cum am spus in alt post, recent am inceput sa experimentez cu palarii/sepci, diferite stiluri, forme s.a. Astazi avem o sapca interesanta, cu print alb negru sub forma de ochi, astfel a si iesit numele postului. Inspirata de aceasta, am realizat o tinuta mai dura, machiaj negru, rochie rosie, cizme negre si geaca de piele. Sper sa va placa.
 Dress/Rochia: H&M
Jacket/Geaca: C&A
Boots/Cizme: Deichmann
Necklace/Colier:Random Store
Cap/Sapca: HERE
+
 
 
 What do you think about my outfit?Do you wear caps?

Ce parere aveti despre tinuta?Voi purtati sepci?

All the best,
Anca

9 comentarii:

  1. driving30_with_2gether20 octombrie 2014 la 03:28

    I love that hat! You look so beautiful!

    the-creationofbeauty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Sepcuta e foarte frumoasa. Deasemenea si cizmulitele. So cute!

    ps: daca vrei sa iti maresti numarul
    de followeri gfc ne putem urmari impreuna - I always follow back ;)

    FASHION-SPIKE.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta combinatie de stil. Imi place mult geaca si botinele.

    RăspundețiȘtergere
  4. sincer imi place cum iti sta draga mea <3
    imi place ca esti indrazneata si nu eziti sa imbraci si astfel de tinute :*
    esti o scumpa :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc :) incerc sa fac si combinatii care in mod normal nu m-ar atrage :)

    RăspundețiȘtergere
  6. tocmai de asta am spus ca te apreciez enorm ca esti indrazneata :*
    nu stiu daca as avea curaj sa imbrac ceva cu care nu sunt obisnuita :D

    RăspundețiȘtergere