marți, 1 iulie 2014

Flower Print Blouse

The exams are over, all was good for me and now I still have three weeks of practice, but this is going good and I can relax. What are your plans for the vacation? I want to go a week to the seaside, but I do not have anything more specific, we will see.

Examenele s-au terminat, a fost bine pentru mine si acuma am trei saptamanai de practica, dar merge bine si ma pot relaxa putin. Care sunt planurile voastre pentru vacanta? Eu vreau sa merg o saptamana la mare, insa nu am nimic mai specific pentru moment, voi vedea pe parcurs.

I admire the floral prints for a while now and finally I have a blouse that I like with this kind of print and also with beautiful shades of blue and purple. The material is really soft and perfect for the summer.
I also where looking for a white clutch, because I have a black one that is perfect for a lots of outfits, but during the summer, with a colored dress a white one is better. I think it is a good investition to make, because it is really nice, it has compartments on the interior and exterior so you can organize your stuff with no problem and the golden detail is a nice touch.
For the shoes I choose the sandals that you have seen in a previous post. Although I think they work great in a elegant outfit, it seems that I like to wear them a lot with casual ones. I like how the skinny jeans look with a little of heels and these are perfect.


Am admirat de ceva timp printurile florale si in sfarsit am o bluza care contine o multitudine de floricele pe ea si in nuante frumose de mov si albastru. Materialul este moale si vaporos, perfect pentru vara.
De asemenea cautam un plic alb, deoarece am unul negru care merge bine cu multe tinute, dar in timpul verii, cu o rochie colorata unul alb este mai potrivit. Cred ca este o investitie buna, deoarece este chiar dragut, are compartimente atat la interior cat si la exterior pentru a va organiza lucrurile fara nici o problema si detaliul auriu arata bine.
In privinta papucilor am ales aceste sandale care le-ati vazut intr-un post anterior. Desi cred ca ar merge tare bine cu o tinuta eleganta, se pare ca eu le port mai mult cu tinutele lejere. Imi place cum blugii skinny se vad cu un pic de toc si acestea sunt perfecte.
Click the word HERE to find where I got the products/Click pe cuvantul HERE pentru a vedea de unde am luat produsele.
 Blouse/Bluza: Random store
Jeans/Blugi: Takko
Earrings/Cercei: HERE
Shoes/Sandale: HERE
Sunglasses/Ochelari de soare: HERE
Bracelets/Bratari: Romwe
Clutch/Plic: HERE

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu