luni, 2 iunie 2014

Colors for summer

Until now I didn’t had pink clothes and now it seems that all the new clothes are pink...But oh well I do need some more colors in my wardrobe. Although it is official summer, the weather could be better, but I am not complaining, because I like that is isn’t too hot.

Pana acum nu aveam haine roz si acum pare ca toate hainele noi sunt roz...Dar oricum aveam nevoie de mai multe culori in garderoba. Desi este oficial vara, vremea ar putea fi mai frumoasa, insa nu ma plang, deoarece imi place cand nu e prea cald.
I took advantage of this Oasap blouse lately, the material is soft and thin, being perfect for the weather that kept changing. Finally I ordered my shoes, so I took the sandals from the closets and put them out so I can wear them...I almost forgot I had this pair. 
I like the purse also it is colored, well done, the material is good and I can use it for school, it is large enough to put my notebooks.
The purse will become my favorite during the summer, so colored and big, perfect for me.



Am profitat de aceasta bluza in ultimul timp, materialul subtire si moale a facut-o sa fie perfecta pentru vremea in continua schimbare. In final am facut ordine in dulapul cu papuci, astfel am pus cei pentru sezonul rece inauntru si am scos cei pentru vara ca sa ii port...chiar am uitat de aceste sandale.
Imi place de asemenea si poseta, este colorata, realizata bine, materialul este bun si o pot folosi pentru facultate, este destul de mare pentru a pune caietele. Presimt ca poseta o sa devina preferata mea vara, asa colorata si spatioasa, este perfecta pentru mine.
Blouse/Bluza:HERE
Skirt/Fusta: Pink Clove
Sandals/Sandale: Random Store
Purse/Poseta:HERE
Earrings/Cercei:HERE
Necklace/Colier: Meli Melo
Bracelet&Ring/Bratari&Inel:HERE
What colors do you like to wear in this period?

Ce nuante va place sa purtati in aceasta perioada?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu