duminică, 8 iunie 2014

Blue and flowers

Hello everyone, sorry for my absence, but I just started the exams and I have a lot of work and study to do. I can not wait to start the summer vacation, but until then I have some exams to pass...I didn't went out this days for photos, because it rained and also the free time was limited, but I still have some photos that I haven't shown you.

Buna tuturor, scuze pentru absenta, dar tocmai am inceput examenele si am multe de facut si invatat. Abia astept sa inceapa vacanta de vara, dar pana atunci am niste examene de trecut...Nu am iesit pentru poze zilele acesta, din cauza ploii si a faptului ca timpul liber era limitat, insa inca am niste fotografii care nu vi le-am aratat.

The outfit really remind me of my childhood, when this kind of tassels blouses where a must. I remeber I had a short t-shirt pink or white and over the navel it had tassels, well then I didn't had belly so it looked nice. I do not know it is still in fashion, but I liked it and I made a cute outfit with the Oasap Tessels Tee.
For a while now I wanted some jean shorts and I couldn't find what I wanted so....I made a pair out of a normal jeans pair, although they are not perfect and I could use a sawing machine, I like how they turned out.


Aceasta tinuta imi aduce aminte de copilarie, cand aceste tipuri de bluze cu franjuri erau un must. Tin minte ca aveam un tricou scurt roz sau alb cu franjuri deasupra buricului, bine pe atunci nu aveam burtica si arata bine. Nu stiu daca sunt inca la moda, dar imi place si sper ca am realizat un outfit dragut cu bluza cu franjuri Oasap.
De ceva vreme sunt in cautarea unor pantaloni scurti de jeans si nu am reusit sa gasesc ce caut asa ca....mi-am facut propria pereche dintr-o pereche de blugi mai vechi, desi nu sunt perfecti si as avea nevoie de o masina de cutu, mie imi place cum au iesit.

Blouse/Bluza:HERE
Shorts/Pantaloni scurti: Diy
Shoes/Sandale: Random store
Earrings/Cercei: HERE
Bracelet&Headband/Bratara si coronita: HERE
Purse/Geanta:Random store
Hope you like my outfit and gool luck on all of your exams.

Sper ca v-a placut tinuta si succes la toate examenele.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu