marți, 10 iunie 2014

Blue and bows

The other days there were sales at Takko and I received at home some discount codes so we went for some shopping, to cheer up after the exam. I was pleased to discover that they have a plus size section, where I found some fashionable jeans.

Zilele trecute erau reduceri la Takko si am primit coduri de discount acasa asa ca am mers la putin shopping, sa ne inveselim dupa examen. Am fost placut surprinsa sa descopar ca au o sectie plus size, unde am gasit modele de blugi chiar frumoase.
In this outfit you can see my new skinny jeans from Takko, that I think are flattering even for a figure like mine. Also I got this beautiful pair of sandals that I like how they look with the jeans. Of course the shoes are also a bit elegant, so you can wear them without a problem with a more elegant look, but lately I went more with casual, maybe for a party or something like that they would be great. I also got a golden necklace, but I thought it would look nice as a bracelet, so I wrapped it around my hand and it was perfect.
The T-shirt is really nice, the material is soft, loose, perfect for the hot weather and I like that on the website you have a large variety of prints wich you can choose.

The necklace was bigger than I expected, what I ordered it...next time surely I will check the measurements, but in the end I ended up linking it. Because the shape of my face doesn't allow me to wear big earrings, although I love them, I ended up with big necklaces, that turn can change an outfit.

In aceasta tinuta puteti vedea noi mei blugi skinny de la Takko, care cred eu ca ma avantajeaza. De asemenea am primit aceste sandale superbe care imi plac la nebunie cum se vad la blugi. Bineinteles sunt un pic mai elegante, astfel incat pot fi purtate fara nici o problema la o tinuta eleganta, dar in ultima vreme am mers mai mult pe casual, poate la o petrecere sau un eveniment de genul s-ar potrivi perfect.
De asemenea aveam un colier auriu, dar am crezut ca ar merge bine ca bratara, asa ca  l-am rasucit de mai multe ori in jurul maini si arata perfect.
Tricoul este tare dragut, materialul este moale, lejer, perfect pentru vremea calda si imi place ca pe site ai de ales dintr-o varietate de print-uri.
Colierul este mai mare decat ma asteptam cand l-am comandat...data viitoare cu siguranta o sa citesc masuratorile, dar in final am ajuns sa imi placa. Deoarece la forma fetei nu imi sta prea bine cu cercei mari, desi imi plac la nebunie, am ajuns sa merg pe coliere mari, care cu siguranta scot o tinuta din anonimat.
T-shirt/Tricou: HERE
Blazer/Bluza: Made by my mother
Jeans/Blugi: Takko
Necklace/Colier: HERE
Purse/Poseta: HERE
Sandals/Sandale: HERE
Bracelet/Bratara: HERE
What element of the outfit you like more?

Ce element al tinutei va place mai mult?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu