vineri, 9 mai 2014

Pink and coral


Lately I became a fan of shirts, I only had one white shirt in my collection. This year I began to realize that I like them and that you can wear them in casual or office outfits so I started buying. Untill now I wore them in more office combinations, but today I decided to wear my newest pink shirt more casual. 

Nu eram fana a camasilor pana recent, aveam gen una alba si cam asta era colectia mea. Acest an am realizat ca imi plac si ca pot fi purtate in combinatii office sau cazual asa ca am inceput sa le achizitionez. Pana acum le-am purtat in tinute mai elegante, insa astazi am decis sa port noua mea casama roz intr-o tinuta ceva mai relaxata.
Today I decided to go with a more colored outfit and I thought that the pink shirt would go perfect with the coral T-shirt I have. It is easy to get a nice casual outfit just combining a shirt with a t-shit, some jewelry, jeans and you are on your way.
The shirt is made out of
polystyrene, but it feels good on the skin and it is not suffocating so it is good for when the weather it is warmer. The material is not soft on touch, it is kind of hard, but it is not agresive with your skin. You can also find it on the website on white. The shipping depends on the weight and destination, but example this shirt, for Romania it is around 3$.
I also got this pair of earrings that I think are perfect with this shirt. I like them because they are small, cute and shiny with the rhinestones. I am not a fan of big earrings, because they don't look that good in my case and it is really hard to find fashionable small ones...because in the general you find really big ones.


Astazi am decis sa merg cu o tinuta colorada si m-am gandit ca acesta camasa roz ar merge bine cu un maieu corai pe care il am. Este asa usor sa obtineti o tinuta relaxata frumoasa doar combinand o camasa cu un maieu, ceva bijuterii, blugi si puteti pleca.
Camasa este facuta din polistiren, dar se simte bine pe piele si nu este sufocanta, asa ca este buna pentru vremea de acuma cand e mai cald. Materialul nu este moale, ci mai dur, insa nu este agresiv cu pielea. De asemenea se poate gasi pe site pe alb. Transportul depinde de greutate si destinatie, de exemplu pentru aceasta camasa, pentru Romania este in jur de 3$.
Am primit si aceasta pereche de cercei care  se potrivesc de minune cu aceasta camasa. Imi plac pentru ca sunt mici, draguti si stralucitori cu pietricelele. Nu sunt o fana a celor mari, deoarece nu imi stau bine si este greu sa gasiti modele frumoase mici,deoarece in general ii gasiti si sunt foarte mari.
Shirt/Camasa: HERE
T-Shirt/Maieu: HERE
Jeans/Blugi: C&A
Shoes/Pantofi: Deichmann
Earrings/Cercei: HERE
Necklace/Colier: HERE
Sunglasses/Ochelari de soare: HERE



What do you think? Do you like to wear shirts this way?

Ce parere aveti? Va place sa purtati camasile astfel?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu