marți, 6 mai 2014

Navy

 Before the weather got chilly I was able to sense a bit of summer and I finally wore a skirt without tights and even sandals. As I remember that was the day before it starting raining, so I had fun before the weather changed.

Inainte ca vremea sa se racoreasca am simtit un pic de vara si in sfarsit am purtat fusta fara colanti si chiar sandale. Dupa cum imi aduc aminte aceasta a fost ziua de dinainte sa inceapa ploaia, asa ca m-am distrat putin inainte ca vremea sa se schimbe.

 For this time it is a totally relaxed outfit, I was doing some shopping, walking a lot so I went with flats, no heels and it felt really good. Remember when I told you of the good sales at C&A, well then I also bought this maxi black dress for aroung 6$ and I could wait to wear it. The shirt I also bought on sale at Takko, do not remember the price. If I find a good offer I buy it, because eventually I end up wearing it.
I love all that is water, sea related, like this navy purse I have and my newest acquisition is the Sea Horse Necklace  The price is really low aroung 1$ and I like it because it isn't to small, I was afraid it will be a tiny necklace.

Pentru aceasta data am ales o tinuta cu totul relaxata, aveam niste cumparaturi de facut, am mers mult asa ca am mers pe incaltaminte fara tocuri si m-am simtit tare bine. M-ai tineti minte cand v-am spus de reducerile de la C&A, pai atunci am cumparat si aceasta fusta maxi neagra la pretul de 20 Ron si abia asteptam sa o port. Maieul l-am cumparat de asemenea la reduceri de la Takko, insa nu imi mai aduc aminte pretul. Daca gasesc o oferta buna cumpar, pentru ca in cele din urma o sa ajung sa port lucrul respectiv.

Iubesc tot ce tine de apa, mare cum ar fi aceasta poseta navy si noua mea achizite un colier in forma de calut de mare. Pretul este chiar mic, in jur de 1$ si imi place pentru ca nu este prea mic, imi era frica sa fie un colier micut.
 Shirt/Maieu: Takko
Skirt/Fusta: C&A
Belt/Curea: C&A
Shoes/Sandale: CCC
Purse/Poseta: Random Store
Necklace/Colier: HERE
Romwe News:

Mother's Day Sale
Give yourself or your beloved mom a big treat with 1500+ styles
Up to 70%off. Hurry up!
More than 1500 styles.
Start from May 6th, end on May 12th.

Shop Now!

Do you like navy accesories?

Va plac accesoriile navy?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu