joi, 20 martie 2014

Orange & Pink

When I showed you on facebook the nail polishes I won from Farmasi you wanted to see the bright colors in manicures. Well today I have a manicure with two nail polishes from them, an orange and a pink.

Cand v-am aratat pe facebook ojele pe care le-am castigat de la Farmasi ati vrut sa vedeti culori aprinse in manichiuri. Pai astazi am  o manichiura cu doua ojele de la ei, un portocaliu si un roz.
I started with Farmasi 120 and I applied two layers...unfortunately as you can see the coverage isn't that good, maybe it needed three layers or a white base, but considering I am going to do a desing I do not care.

Am inceput cu Farmasi 120 si am aplicat doua straturi...din pacate dupa cum puteti observa puterea de acoperire nu este asa buna, poate are nevoie de trei straturi sau de o baza alba, dar avand in vedere ca o sa fac un model nu ma intereseaza.


 Then I applied nail art stripes to help me make the design.

Apoi am aplicat benzi de nail art pentru a ma ajuta la model.
I applied Farmasi 119 and while the polish wasn't dried I removed the stripes. You can leave the manicure like this, but I liked it more with a white stripe instead of orange. On the ring finger I added small pink and yellow stars.

Am aplicat Farmasi 119 si cat timp nu se uscase oja am scos benzile. Puteti lasa asa modelul, dar mie mi-a placut mai mult cu o dunga alba in loc sa se vada portocaliu. Pe inelar am aplicat mici stelute roz si galbene.
 
 Nail polishes used/ Oje folosite:
 -CCn quick dry top coat/CCn top coat cu uscare rapida(de aici)
-Farmasi Nail Polish 119 & 120
-Nail Art White Polish/ Oja de nail art alba(de aici)

-Nail Art Stripes/Benzi nail art(de aici)
-Nail star decorations/Decoratiuni unghii in forma de stea(de aici

Would you try this design? Do you want more step by step manicures?

Ati incerca acest model? Mai doriti manichiuri pas cu pas?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu