vineri, 31 ianuarie 2014

Mascara and stick foundation from flormar

For today I have a review for two products from flormar, mascara dual effect and stick foundation.
The Make-up Stick Foundation and  it the first stick foundation I tried, because I usually use liquid one. They say that the coverage is medium to high, I say that it is more medium. It is good to cover the small imperfection when you do not what to use foundation all over your face. All my last make-up I used it to cover all of my face. It is kind of a darker shade so now I am not using in anymore, because my skin tone is lighter.  The texture is creamy so you can use it even if your skin is a little dry. It is not resisting to transfer, but I didn’t tried to fix it with some powder, so I do not know…

Pentru astazi am review-ul la doua produse flormar, mascara dual effect si fond de ten sub forma de stick.
Fondul de ten stick este primul fond de ten sub forma solida pe care il incerc, pentru ca in general folosesc unul lichid. Acestia spun ca acoperirea este medie spre mare, eu spun ca e mai degraba medie. Este bun sa acopere micile imperfectiuni atunci nu vrei sa folosesti fond de ten pe toata fata. In ultimele mele machiaje l-am folosit pe toata fata. Acesta este o nuanta mai inchisa, din acest motiv nu cred ca o sa il mai folosesc avand in vedere ca tenul meu este mai deschis la culoare. Textura este cremoasa astfel incat sa poate fi folosit  si de persoanele cu ten uscat. Nu este prea rezistent la transfer, dar nu am incercat sa il fixez cu pudra, deci nu stiu…
Nuanta aceasta este MS64 si il puteti gasi aici.
Din pacate pe site nu sunt poze si cu nuantele, ceea ce e un impediment mare la comandarea lui online, insa le puteti gasi la staunduri.

The mascara is a dual effect one, with one end with brush and the other with make-up removal. 
They say that the eye make-up remover is a cream that removes all traces of eye make-up around eye area. Honestly I think it could be good to keep in your purse in case you stay over and need to remove your makeup. But for a daily use, I do not think it would replace your usual make-up removal. I wanted to see how it removes and I put some mascara on my hand, I must say that I struggled a bit to remove it, I applied the solution, wiped with a tissue and so on a couple of times. Also I am not a fan of the aplicant, when you apply solution, the make-up gets on it so you have to also clean it, before you reintroduce it in the bottle to keep it hygienic.
They say about the mascara that  lengthens and defines lashes without clumping. I must agree with the official description, when I opened the product I thought it was empty because there was little product on the brush, but once I applied it on my lashes, they become longer and without them gluing them together. 


 Mascara este cu dublu efect, un capat are perie pentru rimmel si in cealalta parte are demachiant.
Pe produs scrie ca demachiantul este o crema care inlatura toate urmele de machiaj din jurul ochilor. Sincer cred ca este bun pentru a fi luat in poseta, in caz ca ramaneti peste noapte undeva si aveti nevoie sa va demachiati. Dar pentru uz zilnic, nu cred ca poate inlocui demachiantul obisnuit. Am vrut sa vad puterea de demachiere si am pus mascar pe mana, trebuie sa zic ca m-am chinuit putin sa inlaturat rimmelul, am aplicat solutia, am sters cu o discheta si am procedat asa de cateva ori. De asemenea nu sunt o fana a modului de distribuire a produsului, cand aplici solutia, machiajul se ia pe pensula si trebuie sa o stergi, inainte sa o introduci inapoi pentru a pastra igiena.
Producatorul spune despre mascara ca alungeste si defineste genele fara sa le incarce. Trebuie sa fiu de acord cu descrierea oficiala, cand am deschis prima data produsul am crezut ca e gol deoarece esra putin produs pe pensula, insa o data aplicat pe gene, devin mai lungi si fara sa le lipeasca intre ele. 

Produsul il puteti gasi aici.

What do you think about the products?

Ce parere aveti despre produsele prezentate?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu