sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Great lipsticks from Farmasi

Farmasi was really nice to me and let me choose what products I would like to test. I am really a fan of their nail polishes, you can see here Farmasi 59 and here Farmasi 37, but what I do not like is that the numbers wear off quickly so you do not know what nail polish is it.  This time I decided that I will choose and other products, not only nail polishes, so I went for two lipstick and an intim gel.

Farmasi a fost foarte dragut cu mine si m-a lasat pe mine sa aleg ce produse as vrea sa testez. Sunt o fana a ojelor lor, puteti vedea aici Farmasi 59 si aici Farmasi 37, dar ce nu imi place este ca numarul se duce destul de repede asa ca nu mai stii ce nuanta e oja. De aceasta data am decis sa aleg si alte produse, nu numai oje, asa ca am ales doua rujuri si un gel intim.

The intim gel is still in testing, I like so far, but I am not going to talk about it today. I am going to show you the two lipstick I received and an extra one than I won at a giveaway.

Gelul intim este inca in testare, imi place pana acuma, insa nu am sa vorbesc despre el astazi. Am sa va arat doua rujuri pe care le-am primit, plus inca unul care l-am castigat la un concurs.
Farmasi 22,Farmasi 07, Farmasi 06

What I really like about the lipstick is the fact that they are really hydrating, it is like you apply a balsam, but with color. I like that, because many lipstick actually drie your lips and that isn't confortable at all. The texture is creamy and is has a really nice smell.
They are pretty pigmentated, well not the most as I have seen, but good enough. If you want to get the color as the lipstick, you need to apply it twice, but in this way, if you want a softer shade you apply it only once. 
They last several hours and what I appreciate is that the color diminishes in time, so it isn't like one minut you have lipstick and another you have lines all around your lips.
The case is ok, I like the design, but the plastic I think is to thin, if you drop it I think you can break it maybe.
You can choose from 30 different shades of True Color lipstick, so shurely you can find what you are looking for and at a good price of aprox 4$.

Ce imi place la aceste rujuri este faptul ca sunt chiar hidratante, e ca si cum aplici un balsam, dar pigmentat. Imi place pentru ca majoritatea rujurilor usuca buzele si nu este prea confortabil. Textura era una cremoasa si are un miros dragut.
Sunt destul de pigmentate, bine nu chiar cele mai ce din cate am vazut, dar destul. Daca vreti sa obtineti culoarea rujului, aveti nevoie sa aplicati de doua ori, dar in acest fel, daca vreti o nuanta mai soft puteti aplica o singura data.
Rezista cateva ore si ce apreciez este ca se diminueaza in timp, nu e ca si cum intr-un minut ai ruj pe buze si in celalalt te trezesti cu dungi in jurul buzelor.
Carcasa este ok, imi place design-ul, dar plasticul este cam subtire, daca il scapi sunt sanse sa il spargi.
Poti alege din 30 de nuante diferite de ruj True Colors, cu siguranta gasesti ceva pe placul tau si la un pret bun de 14 Ron.
 Farmasi 07 is a nice shade of orange, Farmasi 22 is a shade of purple, initially I wanted 30 but it wasn't in stock and Farmasi 06 is a pink shade that I won at a contest. I made photos with flashlight so you can see that they are really pigmented after two layers and also put natural light photos so you can see that in reality they final effect is matte.

Farmasi 07 este o nuanta de portocaliu spre rosu, Farmasi 22 este o nuante de mov, initial vroiam 30 dar nu era pe stoc si Farmasi 06 este o nuanta rozie care am castigat-o la un concurs. Am facut poze cu blit ca sa vedeti cat de intensa e culoarea dupa doua aplicari si poze in lumina naturala ca sa vedeti ca efectul final este mat.

I am glad I added three more beautiful lipsticks in my collection. What do you think about them?

Sunt bucuroasa ca am adaugat trei nuante frumoase de rujuri in colectia mea. Le puteti gasi pe toate in magazinul online Farmasi. Ce parere aveti?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu