joi, 23 ianuarie 2014

Feeling blue

Outside is winter at last, it is snowing and the streets are white...so nice to stay in  the house and look how beautiful is the city. Unfortunately I have exams so I do not enjoy too much this time, but for your I have some photos taken a few days ago, while it wasn't snow..I have these items and the outfit in mind since last year, but I had no photografer and since I return from my vacation I had a lot of project and exams...I hope in time I will show you all the new stuff I got.

Afara e in sfarsit iarna, ninge si strazile sunt albe...este asa frumos sa stai in casa si sa te uiti ce frumos este orasul. Din pacate inca am examene asa ca nu prea pot sa ma bucur, dar pentru voi am niste poze facute acum cateva zile, cand inca nu era zapada...Am aceste lucruri si acest outfit in minte inca de anul trecut, insa nu aveam fotograf si de cand m-am  intors din vacanta am avut multe proiecte si examene...sper ca in timp sa va arat toate chestiile noi pe care le am.


 You remember the cardigan from the post with the Christmas gifts, I really like it and it keeps me warm. Under I have a simple blue dress and tight...I know a lot of blue, but it is my favourite color.

Cardiganul este cel din postarea cu acele cadouri de Craciun , imi place mult si imi tine de cald.  Pe dedesubt am o rochie simpla albastra si colanti...stiu mult albastru, dar este culoarea mea preferata.
Since it was a little cold, during the walk I used a cashmere scarf to keep my neck safe. It was perfect for that weather, it wasn't to thick, but enough to keep me warm. I can say that I like scarf, I have a collection and this is a good addition.

Avand in vedere ca era cam frig, in timpul plimbarii am folosit o esarfa ca sa imi protejez gatul. Era perfecta pentru vremea respectiva, nici prea groasa, dar destul ca sa imi tina de cald. Pot sa zic ca imi plac esarfele, am o mica colectia si aceasta este o buna achizitie.
Necklace: HERE
Cardigan: Random Store
Scarf: HERE
Dress: Random Store
Tight: C&A
Bag: HERE
Shoes: Deichmann
Ring: HERE

 The blue purse is my favourite one at this moment, I love the colors, the size and the spikes. You can also find it on black. You can wear it on a daily bases, because it has enough space for what you need and also you can wear it on your shoulder, all for a good price.

Poseta albastra este preferata mea in acest moment, iubesc culoarea, dimensiunea si tepii. O puteti gasi pe site si pe negru. Puteti sa o purtati zilnic, pentru ca are suficient spatiu pentru ce aveti nevoie si o puteti purta pe umar, toate la un pret bun.


I've waited for this necklace a long time and I am so glad I finally have it. Lately jewelry kind of caught my attention, so I could let this necklace escape me. With gold, blue , green and other shades it is a beautifull pieace, that isn't to big or to small, just perfect.

Am asteptat acest colier o perioada indelungata si sunt fericita ca in sfarsit e la mine. In ultima vreme bijuteriile mi-au captat atentia, asa ca nu puteam ca acest colier sa imi scape. Cu auriu, albastru, verde is multe alte nuante este o bijuterie frumoasa, care nu este prea mare sau prea mica, perfecta.
In the end a different photo. Hope you enjoyed my post and do not forget to leave a comment, I always I am glad to read what you think.

In final o altfel de poza. Sper ca v-a placut postul meu si nu uitati sa lasati comentariu, intotdeauna ma bucur sa citesc parerile voastre.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu