duminică, 12 ianuarie 2014

Back with Christmas Gifts

I know I have been missing for a while now, but for the holidays I was with my family and after I started school with tests and projects. I wanted to post more often, but I just had no ideas I was just staring at the screen...soon I am going to start the exams so it is a busy period for me, but I hope I will post because I miss it. Because after Christmas I haven't posted, I thougt my post would be Christmas gifts I received.

Stiu ca am cam lipsit in ultima vreme, pentru sarbatori am fost acasa cu familia si dupa a inceput scoala cu teste si proiecte. Am vrut sa posted mai des, dar pur si simplu nu am avut idei, pur si simplu ma uitam la ecran...in curand incep examenele asa ca este o perioada aglomerata pentru mine, dar sper ca am sa postez deoarece mi-e dor. Pentru ca dupa Craciun nu am postat, ma gandeam ca primul post sa fie cadourile de Craciun pe care le-am primit.
 First is the present from my sister. I got a lot of goodies from her, my first essie nail polishes, kiko and balea product. I also have a shimmer powder essence, eyeshadow essence, liquid eyeliner from the body shop, face primer from oriflame, eye primer and tone correcting powder from elf.

Primul este cadoul de la sora mea. Am primit o multime de bunatati de la ea, primele mele oje essie, kiko si primul meu produs balea. De asemenea am primit pudra sclipitoare si fard de ochi de la essence, tus de la the body shop, primer pentru fata de la oriflame, primer pentru ochi si pudra corectoare de la elf.
 From my mother I received this perfume that I really like.

De la mama mea am primit acest parfum care imi place mult.
 From my father the cardigan I wanted for a long time.

De la tatal meu cardiganul pe care il doream de multa vreme.
 
From my boyfriend I received this purple cardigan that has beautiful lace detail on the back. I also got some new nail polishes from wow cosmetics, that I just love, a glitter palette and a lip gloss.

De la prietenul meu am primit un cardigan mov care are detalii frumoase din dantela pe spate. De asemenea am primit noi oje de la wow cosmetics, care le ador, o paleta cu sclipici si un luciu de buze.

What did you got for Christmas? 

Voi ce ati primit de Craciun?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu