miercuri, 11 decembrie 2013

Purifying Foaming Gel Gerovital - review


Purifying Foaming Gel from Gerovital is for a long time on my list of products to test, I have seen a lot of positive reviews and, considering it is a Romanian product, I wanted to give it a chance. Farmec gave me the chance to test it and in this way I want to thank them.

Gelul spumant purifiant de la Gerovital este de mult pe lista produselor de incercat, am vazut multe review-uri pozitive si, avand in vedere ca e un produs romanesc, doream sa ii acord o sansa. Cei de la Farmec mi-au oferit sansa sa il testez si le multumesc pe aceasta cale pentru ocazie.
It is a product that is used in the morning and the evening to cleans the skin and to eliminate the impurities. The products is in testing for almost a month, so I can say I have made my mind about it.
It is a tub, pretty solid, with a dispencer which is a big bonus, being easy to use. It is a semi-liquid gel, with a pleasent and discreet smell, once applied on the skin, the smell is not that obvious.
You need to masage it on all your face and then clean with warm water. Honestly I didn't think it would have any effect, because I didn't felt any abrasive particles, but after I felt my skin clean and it didn't agressed it at all.
For a period I used in the morning and in the evening and I noticed that my skin glowed for it was really clean...but then it was a period when I had a lot on my mind and I kind of forgot to take care of me and it was also aproaching that period of the month.
In that time I had a lot of ugly, big pimples that wouldn't go away and I tried the gel again, from the second day I noticed that they
withdrawn,  dried and you can barely see them. After a few days they were almost gone.
After using it I can say that I do not feel the skin squeeze, like after other products that dry my skin.
It has become one of my favorite cleasing products, because it really does it job.

Este un produs care se foloseste seara si dimineata pentru a curata tenul si elimina impuritatile.  Produsul a fost in testare cam o luna, deci pot sa zic ca am format o parere.
Acesta se prezinta sub forma unui tub, destul de solid, cu dozator ceea ce este un mare plus, fiind usor de folosit si dozat. Este sub forma unui gel semi-lichid transparent, cu un miros placut si discret, insa o data aplicat pe ten, nu se mai simte atat de tare.
Se maseaza usor pe toata fata, iar apoi se clateste cu apa calduta. Sincer nu credeam ca a avut vreun efect, deoarece nu simteam ca ar fi fost chiar si putin abraziv, insa dupa pielea se simtea curatata si fara sa agreseze tenul.
O perioada l-am folosit atat dimineata, cat si seara si am observat ca tenul arata mai luminos, mai curatat...insa a venit o perioada cu multe pe cap si am cam uitat de ingrijire, ce sa mai zic ca se apropia aceea perioada din luna. In acest timp mi-au aparut o multime de cosuri urate, mari, umflate care nu mai treceau deloc si am reluat rutina cu gelul, chiar a doua zi am observat ca monstrii erau retrasi, uscati si foarte putin vizibili. Dupa cateva zile abia erau cativa care abia se mai observau.
Dupa folosire pot sa zic ca nu simt pielea cum se strange, ca in cazul altor produse care usuca excesiv. 
Pretul este de 13.92 Ron pentru 200 ml de produs si il puteti gasi aici.

Ingredients/Ingrediente:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Carbomer, Triethanolamine, Ocimum Basilicum, Flower/Leaf/Steam Extract, Phaseolus Vulgaris (Kidney Bean) Extract, Hedera Helix(Ivy) Extract, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Lactic Acid, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum (Perfume), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.


Green - best Yellow - good  Red- not so good
I can see that different ingredients differ from cosmetics dictionary to another. So this ratings are based on this one.  

 Observ ca multe in ingrediente difera de la un dictionar cosmetic la altul. Asa ca acesta este cel pe care imi bazez ratingurile.  

It has become one of my favorite cleasing products, because it really does it job.

 A devenit printre produsele mele preferate de curatare, deoarece nu agreseaza pielea si chiar face treaba. Voi ce parere aveti despre acest produs sau cele de la Farmec in general?

 All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu