luni, 18 noiembrie 2013

Color your lips with flormar

You know that I love flormar nail polishes, but untill now I didn't tried their makeup products. Thanks to Flormar I have received a goodie bag with some products that I have tested and today I am going to tell you what I think about a part of them.

 
Voi stiti ca imi plac la nebunie ojele flormar, dar pana acum nu am incercat produsele lor de machiaj. Datorita Flormar Romania am primit o punga de bunatati cu produse care am testat si astazi am sa va spun ce parere am despre o parte din ele.



The first product is a lipgloss, from the long wearing gama and I like it very much. It has a lot shinny particles that  look so nice on your lips, at least I like it, but maybe there are persons that do not like it to be so shiny. The shade is a nice purple, not to dark not to light, perfect for using even during the day. As for the lasting part, it truly lasts several hours, but in time altought  it maintains the sparkles it is still shiny, but like more matte. A thing that I usually do not like about lipglosses is that they have a false like smell, not this one, it smeel so good you can eat it. It is still a little sticky, but what can I expect...it is a lipgloss.


Primul produs este un lipgloss, din gama long wearing si imi place mult. Are o multime de particule sclipicioase care se vad asa frumos pe buze, cel putin mie imi place, dar poate sunt persoane care nu le plac sa fie prea sclipicioase. Nuanta este un mov frumos, nici prea deschis nici prea inchis, perfect pentru a fi folosit chiar si in timpul zilei. In privinta rezistentei, chiar rezista ore intregi, dar in timp desi isi pastreaza particulele sclipitoare, nu mai straluceste la fel de mult. Un lucru care de obicei nu imi place la lipgloss-uri e ca au un miros fals, dar nu si acesta, miroase atat de bine incat iti vine sa il mananci. Inca e un pic lipicios, dar la ce ma pot astapta...doar e lipglos.Nuanta este L413 si o puteti gasi online aici.

  Now let's see the lipstick from the Deluxe Cashmere gama. The shade I got is a really nice brown, nude and what I like it that finally I have a matte one. It perfect for the day, use it at school or at the office, a discret shade and with no sparkle. It is really creamy and you can use without using a moisturizer first for you lips.
Acum sa vedem rujul din gama Delux Cashmere. Nuante pe care am primit-o este un maroniu dragut si ce imi place este ca in final am unul mat. Este perfect pentru zi, sa il folosiit la scoala sau la servici. Este foarte cremos si puteti sa il folositi fara a aplica mai intai un balsam de buze.Nuanta mea este DC21 si il puteti gasi aici.
I am very pleased with the lips products and I would like to get new shades. In a future post I will talk about the mascara and stick foundation.

Sunt foarte multumita cu produsele de buze si chiar mi-ar placea sa cumpar niste nuante noi. Intr-un post viitor am sa vorbesc despre rimmel si fondul de ten solid.

What do you think about the products?

Ce parere aveti despre produse?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu