luni, 28 octombrie 2013

Spring is back



I wanted to post an outfit today, but I just do not feel so good and I didn't took any pictures. Do not worry I am going to post a cute manicure with the Peach Pink Hibiscus Edge Leaf Nail Water Decals  from KKCenterhk that I have received for testing.

Vroiam sa postez un outfit astazi, dar nu m-am simtit prea bine si nu am facut poze. Nu trebuie sa va faceti griji caci am sa va arat o manichiura draguta care am realizat-o cu ajutorul Peach Pink Hibiscus Edge Leaf Nail Water Decals pe care le-am primit de la KKCenterh pentru testare.
 
This are the first water decals I have tried and what can I say? I want more, they are so easy to use and they look great on the nails. Just cut the piece you would like to have onto your nail and with a tweezer dip it in water for a while and then I use my finger to get the water decal off the paper and transfer it onto the nail(tutorial here).

Acestea sunt primele water decals pe care le-am folosit si ce pot sa zic? Vreau mai multe, sunt asa usor de folosit si arata grozav pe unghii. Pur si simplu taiati bucatile pe care le vreti pe unghie si cu o penseta le inmuiati in apa putin si apoi folosesc degete pentru a separa modelul de hartie si pentru a aplica pe unghie(tutorial aici).

 
 
You can search the water decal using the code NNAIL-WDSYW060 and don't forgett, you have a discount of 15% on Kkcenterhk using the code o-fata-simplaevent15off .

Puteti sa gasiti water decalurile cautand dupa codul NNAIL-WDSYW060 si nu uitati, aveti un discount de 15% pe  Kkcenterhk folosind codul
 o-fata-simplaevent15off .
 
What do you think about my manicure? Or about water decals? 

Ce parere aveti despre manichiura mea? Sau despre water decaluri?

*Nu uitati de concurs-ul unde si voi puteti castiga produse de unghii de aici.


All the best,

Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu