miercuri, 30 octombrie 2013

French and rhinestones

I just can not do a model without using my new soft stamping from KKCenterhk, it is so easy and the design are awesome. I chose the N.NAIL Dot Check Stripe Leopard China Flag Soft Stamping,
because it has different desings that you can use for french manicure.

In ultima vreme nu pot sa fac o manichiura fara sa folosesc noua mea stampila din cauciuc de la KKCenterhk, este asa usor de folosit si modelele sunt foarte frumoase. Am ales N.NAIL Dot Check Stripe Leopard China Flag Soft Stamping, pentru ca are diferite modele pe care le poti folosi pentru a realiza manichiuri french.
As baze I used my new nail polish from Farmasi, number 37. I like it because it has golden shimmer, that will really show if you use it over a black nail polish, unfortunately I hadn't had the chance to try it this way.

Ca baza am folosit noua mea oja de la Farmasi, numarul 37, o puteti gasi pe Farmasi.ro la pretul de 6 Ron. Imi place pentru ca are particule aurii, care chiar ar iesi in evidenta daca ati folosi-o peste o baza neagra, din pacate eu nu am apucat sa o folosesc ca sa va arat, dar stiu ca am incercat pe o unghie si arata aramie spre roscat.

As for the design I stamped a model for french and on the ring finder I added some rhinestones.

In privinta manichiurii am stampilat un model pentru french si pe inelar am adaugat cateva pietricele din rotita care o am de la Depozituldefrumusete.
You can search the water decal using the code NNAIL-SPPNA05 and don't forgett, you have a discount of 15% on Kkcenterhk using the code o-fata-simplaevent15off .

Puteti sa gasiti water decalurile cautand dupa codul NNAIL-SPPNA05 si nu uitati, aveti un discount de 15% pe  Kkcenterhk folosind codul  o-fata-simplaevent15off .
What do you think about my manicure? Are you tempted to try soft stamping?

Ce parere aveti despre manichiura mea?Sunteti tentate sa incercati stampile din cauciuc?

*Nu uitati de concurs-ul unde si voi puteti castiga produse de unghii de aici.


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu