joi, 31 octombrie 2013

Animal print

I know I have done some french manicures lately, but I wanted to try all the desing of the N.NAIL Dot Check Stripe Leopard China Flag Soft Stamping and I still have 3 left to go. I am going to say this once again, it is so easy to stamp with these and you don't need anything else than nail polish, I used a normal one.

Stiu ca am facut niste manichiuri french in ultima vreme, dar vroiam sa incerc toate modele de la  N.NAIL Dot Check Stripe Leopard China Flag Soft Stamping, si inca mai 3 de vazut. Am sa mai zic asta inca o data, este asa usor de stampilat cu acestea si nu ai nevoie de nimic altceva decat o oja, eu ma folosit una normala.
I started with a nude for a base, Flormar 12 . It is my favorite nude nail polish and I think the only one good, I do not have many. After I made a french with a brown, so I would have a base for the stamping. After it dried I stamped the animal print french from the plate and because the area is bigger then the pattern I stamped once again to cover the parts I missed the first time.

Am inceput cu o baza, Flormar 12. Este nuanta mea nude favorita si este singura care e buna, nici nu am asa multe. Dupa am facut un french cu un maroniu, astfel incat sa am o baza pentru stampilare. Dupa ce s-a uscat am stampilat modelul animal print sub forma de french si pentru ca zona era mai mare decat modelul am reluat procesul acoperind zonele pe care le-am ratat prima data.
You can search the water decal using the code NNAIL-SPPNA05 and don't forgett, you have a discount of 15% on Kkcenterhk using the code o-fata-simplaevent15off .

Puteti sa gasiti water decalurile cautand dupa codul NNAIL-SPPNA05 si nu uitati, aveti un discount de 15% pe  Kkcenterhk folosind codul  o-fata-simplaevent15off .
Would you wear this manicure?

Ai purta manichiura aceasta?

*Nu uitati de concurs-ul unde si voi puteti castiga produse de unghii de aici.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu