sâmbătă, 21 septembrie 2013

T.P.A. Group Challenge: 4. Inspired by a season

Today we have to be inspired by a season and I choose winter. I just made some designs for autumn, summer just passed and I spring is far away...so winter is next, I decided to do an early manicure. You can see in  the pictures that it is kind of cold in the house so I have thick clothes on me.

Astazi avem inspirat de un anotimp si eu am ales iarna. Tocmai am facut niste modele de toamna, vara tocmai a trecut si primavara e departe...asa ca iarna urmeaza, am decis sa fac o manichiura mai devreme.  Puteti vedea in poze ca e cam frig in casa si am ales niste haine mai groase.
For the base  I used a nail polish from Gabrini, new in my collection, a gorgeous blue that I just love.

Pentru nuanta de baza am folosit o oja de la Gabrini, noua in colectia mea, o nuanta superba de albastru care imi place mult.
 Nail polishes used/ Oje folosite:
-Flormar Supershine  U33
-Gabrini 3D 58
-Moyra 91
-Flormar 003
-Safari 29M

And a little blue rhinestone/Si o pietrica albastra mica( de pe Depozitul de Frumusete)
 
 The themes that follow/ Temele care urmeaza :
 1.Inspired by pop art
 2. Inspired by a flower

 What do you think about my manicure? What season you would have choose?

Ce parere aveti despre manichiura mea? Ce sezon ati fi ales voi?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu