miercuri, 4 septembrie 2013

T.P.A. Group Challenge: 1. Inspired by Pop Art

The 31 day challenge has ended, but do not be sad, because Georgia has come up with a great challenge filled with awesome and hard themes. This post should have been on Saturday, but I had some problems and I also didn't want to miss the beginning, so I hope that the girls will forgive me. 

Colaborarea de 31 de zile s-a sfarsit, dar nu fiti triste, pentru ca Georgia a venit cu o colaborare foarte frumoasa pline de teme distractive si grele. Acest post trebuia sa fie sambata, dar am avut niste probleme si nu am vrut sa ratez inceputul, asa ca sper ca fetele sa ma ierte.

Today is inspired by pop art, at first I didn't knew what this was about, but google never fails so with a search everything was clear. Well that was the good part, the bad part is that I tried two manicures and both of them are bad...

Astazi suntem inspiratie de pop art, la inceput nu am stiut ce e cu aceasta tema, dar google niciodata nu da gres asa ca un mic search si totul e clar. Acesta a fost partea buna, partea proasta e ca am incercat doua manichiuri si ambele au iesit urat...

The inspiration/ Inspiratia:
And the second one, not that great either...

Si a doua, la fel nu prea grozava....
So here are the themes/ Deci aceastea sunt temele :
These days I am going to try to make up for the post that I should have done.

Aceste zile o sa incerc sa recuperez cu postarile care trebuiau sa fie gata.


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu