luni, 9 septembrie 2013

The Techniques Challenge : 5. Spun Sugar Nails

Today we are continuing the technique challenge with sugar spun nail. This is quit an interesting technique, I have tried it once before here. This time I didn't wanted to do a full manicure using it so I just used the strings of nail polish to do an accent on the nails.

Astazi continuam cu provocarea tehnicilor cu sugar spun nails . Aceasta este o tehnica interesanta, am incercat-o inainte aici. De aceasta data nu am vrut sa fac manichirua in totalitate asa ca am folosit firicelele de oja pentru a realiza un accent pe unghii.
I started with a base, golden rose holiday 58. Finally I have it on my nails and I admired it all day long, it is a dark shade with golden and purple sparkles, it is so beautiful. Unfortunately I haven't captured the real beauty of it in the pictures.

Am inceput cu o baza, golden rose holiday 58. In sfarsit o am pe unghii si am admirat-o intreaga zi, este o nuanta inchisa cu sclipici auriu si mov, este asa frumos. Din pacate nu am capturat adevarata frumusete in imagini.
I have added some string of nail polish, used Wow nail polish nr 312.

Am adaugat niste firicele de oja, am folosit oja wow nr 312.
 
I also received some Studs from KKCenterHk and I thought they would look great on my nails.

De asemenea am primit niste capse de la KKCenterHk si am crezut ca ar arata bine pe unghii.
I added some top coat to you could see how shiny it is. 

Am adaugat top coat pentru ca sa vedeti cat de stralucitoare este.
The themes of this challenge/Temele din aceasta colaborare:



You could search the stud using the code NNAL-DRN667, I really like them so shiny and due to the small size you can use them on small nails or to create interesting designs. Also you have a discount of 10% using the code OFataSimpla.

Puteti cauta capsele folosind codul NNAL-DRN667, imi plac mult asa stralucitoare si datorita dimensiunii mici pot fi folosite pe unghii mici sau sa creezi modele interesante. De asemenea aveti o reducere de 10% folosing codul OFataSimpla.
 
*Nu uitati de concursul de pe facebook unde puteti castiga un plic si cel de aici. 

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu