luni, 9 septembrie 2013

Green for summer



For today I have prepared another series of photos from my vacation. Because we went out during the evening, the photos are made in the dark, but they are not that bad. Most of the time I wore dresses so the outfit it is not a surprise. If you are wondering about the title, it was inspired by my green makeup, for which I used only the wow cosmetic palette.



Pentru astazi am pregatit o alte serie de poze din vacanta. Pentru ca ieseam de obicei seara, pozele sunt facut in intuneric, dar nu sunt asa rele. Majoritatea timpului am purtat rochii asa ca outfit-ul nu este nici o surpriza. Daca va intrebati de titlu, a fost inspirat de machiajul meu verde, la care am folosit doar paleta wow cosmetic.


 

Dress Takko
Bracelet & Ring Jolie Jewels
Earring Random Store
 


If you have read my article goodies from my vacation, then you must have noticed the bracelets and the ring from Jolie Jewels.  I thought that this dress would go well with the heart ring and the purple with charms bracelet. In this way the outfit it is kind of childish.

In cazul in care ati citit articolul meu goodies from myvacation, atunci trebuie sa fi remarcat bratarile si inelul de la Jolie Jewels. Am crezut ca aceasta rochie ar merge bine cu inelul in forma de inima si cu bratara mov cu pandantive. In acest fel outfit-ul este mai jucaus.



What great time I had, too bad it is over and soon the school will begin...How did you spend your last days of summer?

Ce momente frumoase au fost, pacat ca s-au terminat si ca in curand scoala incepe...Voi cum ati petrecut ultimele zile din vacanta?

*Nu uitati de concursul de pe facebook unde puteti castiga un plic si cel de aici. 

All the best,
  Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu