marți, 6 august 2013

Tag : If I were...

I am a big fan of tags, I love reading them, because you learn a lot about the person behind the blog and it's fun. I have been invited to do a lot of tags and lately I haven't done them, so now I am catching up


Sunt o mare fana a tagurilor, imi place sa le citesc, deoarece asa afli multe despre persoana din spatele blogului si e distractiv. Am fost invitata sa fac o multime de taguri si, in ultimul timp nu prea le-am facut, asa ca acuma trebuie sa recuperez.




This tag I read at a lot of bloggers and I really liked it..so here it is.

Tag: If I were..



Acest tag l-am citit la o multime de bloguri si chiar mi-a placut....asa ca am decis sa il fac.

Tag: Daca eram...



If I were a season, I would be summer...cause I like to spend a lot of time in the water.

Daca eram un sezon,  as fi fost vara...pentru ca imi place sa petrec multa vreme in apa.
sursa



If I were a month, I would be august...you always have vacantion in august, you may have admition or exams in july and september, but never august.

Daca eram o luna, as fi fost august...intotdeauna ai vacanta in august, poti sa ai admitere sau examene in iulie sau septembrie, dar niciodata in august.
sursa



If I were a day of the week, I would be Saturday, sleeping away...

Daca eram o zi a saptamanii, as fi fost sambata, dormind in liniste..

sursa


If I were a part of the day, I would be evening cause I like to fall asleep in the arm of my boyfriend

Daca eram o parte a zilei, as fi fost seara, deoarece imi place sa adorm in bratele prietenului meu.

sursa


If I were a sea animal, I would be a porcupine fish 

Daca eram un animal acvatic, as fi fost porc spinos acvatic.

sursa


If I were an animal, I would be a bird, so I could fly free

Daca eram un animal, as fi fost o pasare, ca sa zbor libera.

sursa


If I were a virtue, I would be honesty

Daca eram o virtute, as fi fost sinceritatea.
sursa


If I were a planet, I would be the sun

Daca eram o planeta, as fi fost soarele.

sursa


If I were a liquid, I would be water, cause you can not live without it

Daca eram un lichid, as fi fost apa, deoarece nu poti trai fara ea.

sursa


If I were a stone, I would be a rubin, red like the fire

Daca eram o piatra, as fi fost un rubin, rosu ca focul.
sursa

If I were a metal, I would be silver

Daca eram un metal, as fi fost argint.

 
sursa


If I were a bird, I would be Nightingale

Daca eram o pasare, as fi fost o privighetoare.

sursa


If I were a plant, I would be snowdrop, cause it has the strength to rise from the snow

Daca eram o planta, as fi fost un ghiocel, deoarece are puterea sa razbata din zapada.

sursa

If I were an instrument, I would be a violin

Daca eram un instrument, as fi fost o vioara.
sursa



If I were a feeling, I would be happiness

Daca eram un sentiment, as fi fost fericire.

sursa


If I were a sound, I would be the sound of the waves

Daca eram un sunet, as fi fost sunetul valurilor.

sursa


If I were a song, I would be

Daca eram un cantec, as fi fost



If I were a movie, I would be The Queen of the Damned

Daca eram un film, as fi fost The Queen of The Damned

sursa


If I were a serial, I would be The Mentalist

Daca eram un serial, as fi fost The Mentalist

sursa


If I were a city, I would be Rome

Daca eram un oras, as fi fost Roma

sursa


If I were a taste, I would be sweet, I like everything sweet

Daca eram un gust, as fi fost dulce, deoarece imi plac lucrurile dulci


sursa

If I were a flavor, I would be chocolate, I love it

Daca eram o aroma, as fi fost ciocolata, imi place mult

sursa


If I were a color, I would be safir blue

Daca eram o culoare, as fi fost safir blue
sursa



If I were a part of the body, I would be the lips

Daca eram o parte a corpului, as fi fost buzele

sursa


If I were a material, I would be silk

Daca eram un material, as fi fost matasea

sursa


If I were an accesory, I would be earrings

Daca eram un accesoriu, as fi fost cercei

sursa


If I were a discipline, I would be informatics

Daca eram o disciplina, eram informatica
sursa


If I were a cartoon character, I would be Samantha Simpsons, from  Totally Spies!

Daca eram un personaj din desen animat as fi Samantha Simpsons, din Spioanele
sursa



If I were a shape, I would be a heart

Daca eram o forma, as fi fost o inima


sursa

If I were a car, I would be a Ford Mustang
Daca eram o masina, as fi fost un Ford Mustang

 
sursa


If I were a coat, I would be red coat
Daca eram o haina, as fi fost un palton rosu
sursa

I hope you enjoyed my post and if you want to do this tag, I really would like to see your answers so do not forget to leave me a link.

Sper ca v-a placut postul meu si daca vreti sa faceti acest tag, mi-ar face placere sa citesc raspunsuriloe voastre asa ca nu uitati sa lasati un link.

*Do not forget about the international Giveaway with Bellast.com were you can win a jewelry of your choice from here.  
*Nu uitati de concursul  impreuna cu Bellast.com  unde premiul este o bijuterie la alegere de aici. 

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu