marți, 13 august 2013

Mint makeup

Wow...so I have this post in the draft only with picture for a long time, I think maybe in May when I used to post makeup, cause now in the summer I do not even wear make-up. So yes it is an old makeup and it isn't that great, I followed this tutorial for Colorful Spring Makeup, but I do not have colors that bright so this is what resulted.

Wow....am de asa multa vreme acest post doar cu poze in cele nefinalizate, cred ca de prin mai. cand inca mai postam machiaje. pentru ca acuma vara nici nu ma mai machiez. Deci da este un machiaj vechi si nici nu este asa de reusit, l-am realizat dupa tutorial pentru Machiaj Colorat de Primavara, dar eu nu am culori asa aprinse asa ca aceste este rezultatul.


But you know what they say practice and it will get better. I hope you liked it.

Dar stiti ce se zice, exerseaza si va fi mai bine. Sper ca v-a placut.

Would you like for me to post makeups, even though I know other persons do a better job?

Ati vrea sa mai postez machiaje, desi stiu ca sunt persoane care se descurca mult mai bine?


*Do not forget about the international Giveaway with Bellast.com were you can win a jewelry of your choice from here.
*Nu uitati de concursul  impreuna cu Bellast.com  unde premiul este o bijuterie la alegere de aici.  


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu