sâmbătă, 13 iulie 2013

Challenge 26 : Galaxies

Today is all about galaxy nails. I am not a fan of this kind of manicure, because you have to mix a lot of colors and after some time I never get the result I want. I know it looks great, if you get a good result, but I do not know why I can not get the right combination of color, quantity of nail polishes. 

Astazi este vorba despre galaxy nails. Nu sunt o fana a acestui tip de manicura, deoarece trebuie sa amesteci multe culori si dupa ceva timp nu obtin rezultatul pe care il doresc. Stiu ca arata grozav, daca iti iese. dar eu niciodata nu reusesc sa obtin combinatia potrivita de culori, cantita de oje.

I have done this kind of manicure before, here, and I do not know what you think, but I like that one more then the one today.

Am facut acest gen de manicura inainte, aici, si  nu stiu ce ziceti voi, dar imi place mai mult acea decat cea de azi.
Nail polishes used/Oje folosite:

I tried at first to recreate the galaxy nails and then added some planets, I do not know how the result is...I will let you decide, so please leave a comment.

Am incercat sa reproduc unghiile galaxi si apoi am adaugat niste planete, nu stiu cum este rezultatul...va las pe voi sa decideti, asa ca va rog sa imi lasati un comentariu.

If you like you can see my manicures from the other themes that I participated: Dacă doriți puteți vedea abordările la celelalte teme la care am participat: 
Challenge 13 : Blue Nails
Challenge 23 : Half Moons
Challenge 24 : Inspired by a flag 
Challenge 25 : Rainbow nails

Do not forget to check out the work of the other girls/ Nu uitați să vedeți și opera celorlalte fete din colaborare:


*Nu uitati de concursul impreuna cu Kurtmann.ro, unde puteti castiga un gift card de 200 Ron de aici ,de cel impreuna cu Lavandine, unde vor fi trei castigatoare cu premii la alegere de aici si de cel impreuna cu Beauty in the Bottle unde premiul consta in doua oje Orly de aici.
 

  All the best,
  Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu