marți, 18 iunie 2013

Beautiful Jewelry - Bellast.com

Jewelry are an important part of a women's life, it makes our life more colored and you know what they say a diamond is a girl best friend...but until every one of us get a ring on her finger, we can enjoy buying or receiving other kind of jewelry. I always loved jewelry, because it made me feel better, it puts a smile on my face, because a jewelry fits you no matter of your size,unlike clothes or shoes...so I always found a refuge in jewelry.

Bijuteriile sunt o parte importanta din viata unei femei, face ca viata noastra sa fie mai colorata si, stiti ce se spune, diamantele sunt prietenele cele mai bune ale unei fete...dar pana fiecare primeste un inel,  putem sa ne bucuram cumparand sau primind bijuterii. Dintotdeauna  am iubit accesoriile, deoarece ma faceau sa ma simt mai bine, puneau un zambet pe fata, pentru ca imi veneau inferend de dimensiune, spre deosebire de haine sau papuci...asa ca intotdeauna am gasit un refugiu in accesorii.

 I always thought that with the right accessories you can radically transform an outfit, from normal to wow. My collection contains a lot of rings, bracelets, earring , necklaces and so on. So you can imagine how happy I was when I received this lovely jewelry. 

Intotdeauna am crezut ca poti schimba radical o tinuta de la normal la wow, cu ajutorul accesoriilor. Colectia mea contine multe inele, bratari, cercei coliere si multa altele. Asa ca va puteti imagina ce fericita am fost cand am primit aceste bijuterii minunate.

Today I am going to show you two beautiful pieces that I've received from Bellast.com. This is a site where you can find a lot of wonderful jewelry and free shipping Worldwide, but better let's see what they have to say:

 Astazi am sa va arat doua bijuterii minunate pe care le-am primit de la Bellast.com.Acesta este un site unde puteti gasi o multitudine de bijuteri minunate si tranportul este gratuit, dar mai bine sa vedem ce au ei de spus:


Discover the beautiful world of fine jewelry, outstanding quality and unbeatable prices that awaits you at Bellast. Choose from our collection of sparkling crystal earrings, glittering rings, 925 silver necklaces semi-gemstone jewelry and etc. Celebrate love and romance with our stunning promise rings, matching rings and gifts for your lover. Explore vintage and Estate jewelry from around the world. Discover the spectacular world of Bellast jewelry today.

Descoperiti lumea minunata a bijuteriilor fine, calitate exceptionala si preturi imbatabile care va asteapta pe Bellat. Alegeti din colectia noastra de cercei din cristal, inele stralucitoare, coliere cu pietre semipretioase si argint 925 etc. Celebrati dragostea si romantismul cu inele de logodna, inele pereche si cadouri pentru persoana iubita. Explorati bijuterii vintage de pe tot globul. 
Descoperiti lumea spectaculoasa a bijuteriilor Bellast astazi.

This necklace is so girly and delicate. I like it very much, because although is simple it has it charms and can be worn with a casual outfit or with a more chic outfit. Also I like that you can adjust it's length, because sometimes you have need to have the pendant lower or higher depending on the blouse you are wearing. I like that the jewelry have a high quality, they do not change their color or stain your skin so this is a very big plus. This necklace attracted me because of it's design and the sparkle, you now I like sparkle.

 Acest colier e asa girly si delicat. Imi place foarte mult, deoarece desi este simplu are farmecul lui si poate fi purtat atat cu o tinuta casual cat ci la una mai chic. De asemenea imi place ca poti sa ii ajustezi lungimea, deoarece uneorie ai nevoie ca pandantivul sa fie mai sus sau mai jos depinzand de bluza pe care o porti. Imi place faptul ca bijuteriile au o calitate ridicata, acestea nu isi schimba culoarea si nu pateaza pielea, fiind un mare plus. Acest colier m-a atras datorita aspectului si sclipirii, doar stiti ca imi place orice e sclipitor.
Rhinestone Crystal Iced Out Butterfly Bow Long Necklace with White Gold Plated Silver
MATERIAL : Crystal
METAL : Silver
SHAPE : Butterfly
Description:Size: 30mm*29mm, 82cm
Material: Alloy with 18K Gold Plated, Austrian Crystal Elements

You can find it here.
I decided to wear at a walk in the park, you can see that it is quite a casual outfit and the necklace adds a plus to it. It is not such a
picky piece of jewelry, I think you can wear it in any combination you want.


 Am decis sa il port la o plimbare in parc, dupa cum puteti vedea este un outfit destul de casual si colierul ii confere acel ceva. Nu este o piesa de bijuterie pretentioasa, cred ca o puteti purta in ce combinatie doriti.
I have something with heart accessories, I do not know what it is but I can not resist them, I just fall in love when I see them and  I must have them. So it must not surprise you that I choose this beautiful heart necklace and it is also blue, my favorite color so it was love at first sight...I saw in the front page of the site and now matter how much I searched and looked at other jewelry, I always returned to it. It is so beautiful and with the little diamonds surrounding the heart it goes really well with an elegant dress , that you can wore at a weeding or another special occasion.

 Am ceva cu accesoriile in forma de inima, nu stiu ce e cu ele, dar pur si simplu nu le pot rezista, pur si simplu ma indragostesc de ele si trebuie sa le am. Asa ca nu este surpriza ca am ales acest colier superb in forma de inima si este si albastru, culoarea mea favorita, asa ca a fost dragoste la prima vedere...L-am vazut pe prima pagina a sitelui si indiferent de cat am rasfoit paginile si am cautat alte bijuterii, intotdeauna m-am intors la el. Este asa frumos si cu micile diamante din jurul inimii merge foarte bine cu o rochie eleganta, care o puteti purta la o nunta sau la altfel de ocazie.
The Best Rhinestone Crystal & Diamond Heart Ocean Necklace With White Gold Plated Chain Blue
MATERIAL : Sterling Silver
COLOR : Blue
PENDANTS TYPE : Heart

Description:Size: 43mmx35mm
Length:440mm+60mm
Material: Austrian Crystal,Sterling Silver

You can find it here.
 I know I do not post outfits, but I wanted to show you a simple combination in which I wore the necklace. I have a blue dress that I like really much and I knew that this necklace is perfect for it. In the past I wore it with golden accessories, but this jewelry is perfect for the dress.


Stiu ca nu postez outfituri, dar am vrut sa va arat o simpla combinatia in care am portat colierul. Detin o rochie albastra care imi place foarte mult si cu care am stiut ca are merge colierul de minune.In trecut am purtat rochia cu niste accesori aurii, dar acest accesoriu e perfect pentru rochie.

What do you say? How would you wore them?

Ce ziceti? Voi in ce combinatii le-ati purta?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu