marți, 14 mai 2013

Rimmel Nail Polishes

Before Easter I went for a shopping tour in Auchan and what did I saw, Rimmel Nail Polishes at sale so I barely decided to buy just three of them. I am really proud to say that since then I haven't bought a nail polish, because I think that I have enough and I have some really nice colors that I never get to use so if a nail polish doesn't really impress me I am not going to buy. I think that at this moment I am concentrating on buying skin products, because I kind of neglected them.

Inainte de Paste am fost la o tura de cumparaturi prin Auchan si ce am vazut, oje Rimmel la reduce, de abia m-am decis la doar trei. Sunt foarte mandra de mine ca nu am mai cumparat o oja de atunci, deoarece cred ca am destule si am niste nuante foarte frumoase pe care nu apuc sa le folosesc asa ca daca o oja nu ma impresioneaza nu am de gand sa o iau. Cred ca in acest moment ma concentrez mai mult pe produse pentru piele, deoarece le-am cam neglijat.

The offer sound like this : around 1$ for some  60 sec polishes and 2.7$ for the Salon Pro Nail Polishes.

Oferta suma cam asa: in jur de 3 Ron pentru cateva oje din gama 60 sec si 9 Ron pentru cele din gama Pro Nail.
This Nail Polish is 310 Red Carpet from Rimmel and it is a very nice red, although in the bottle you see some orange shades on the nail it is not obvious. On one finger I added some gold using Flormar U22.

Aceasta oja este 310 Red Carpet de la Rimmel si este un rosu foarte frumos, desi in sticla se vad si niste reflexii portocalii pe unghie nu se observa. Pe un deget am adaugat putin auriu de la oja Flormar U22.

Rimmel 402 Urban Purple is such a nice shade, I do not know what shade it is, but I can say that I like it very much. Even thought I prefer bright colors for this period, I couldn't resist the temptation and I wore it with a little silver glitter.

Rimmel 402 Urban Purple este o nuanta asa de frumoasa, nici nu stiu ce sa zic ce e, dar pot sa va zic ca imi place foarte mult. Chiar daca acuma imi plac nuantele deschise pentru unghii, nu am putut rezista tentatiei si am purtat-o cu putin sclipici argintiu.

Rimmel 460 limealicious is a shade of green that I did not had and I like it for the spring. I combined it with the polish from Jolly Jewels.


Rimmel 460 limealicous este o nuanta de verde pe care nu o aveam si imi place foarte mult pentru primavara. Am combinat-o cu o oja de la Jolly Jewels.


I also bought a mattifying day cream from Nivea. I do not have much to say about it because I haven't opened it because I have to finish the one from Farmec first. But if you used it or if you know something about it I would be glad to hear from you.

Am cumparat de asemenea o crema de zi matifianta de la Nivea. Nu pot sa va zic mare lucru despre ea deoarece nu am deschisa pentru ca trebuie sa o termin pe cea de la Farmec prima data. Dar daca voi ati folosit-o sau stiti despre ea astept cu drag parerile dumneavoastra.

What have you bought lately?

Ce ati mai cumparat in ultima vreme?

All the best,
Anca


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu