luni, 6 mai 2013

Farmec Natural Hand and Nail Cream - Review

Today after many attempts I managed to get a look for the blog that I am somehow satisfied. If you have suggestions, ideas to make it better do not esitate on telling me in the comment area.Getting back to the article, it has been a long time since I had done a review and I have noticed that a lot of products are almost empty and I said to say my opinion on one of them. Today I am going to talk about the hand and nail cream from the Natural range Farmec, price around 2$. 
 
Astazi dupa multe incercari am reusit sa ajung la un aspect al blogului de care sa fiu cat de cat multumita. Daca aveti sugestii, idei pentru a-l imbunatati nu ezitatati sa imi spunei in comentarii.Revenind la articol, de mult nu am mai facut un review si am observat ca multe produse mi se cam termina si am zis sa va spun parerea mea despre ele. Astazi va voi vorbi despre crema de maini si unghii din gama Natural de la Farmec, pret in jur de 7 Ron.

The official description:
The cream nourishes, revitalises and deeply protects the skin on hands. Argan Oil is beneficent and particularly useful in treating dry skin and strengthening the nails.
Directions : Apply on the hands several times a day.
Descrierea oficiala:
Crema hraneste, revitalizeaza si protejeaza in profunzime pielea mainilo. Uleiul de Argan este benefic deosebit de util in tratarea pielii uscate si pentru intarirea unghiilor.
Utilizare: Se aplica pe maini de mai multe ori pe zi.

What do I say:
About the cream I only have good word to say, I like it very much and if I wouldn't want to try other creams I most clearly buy it again, I still haven't found another one that I am satisfied. The cream is very oily, so I do not recommand using it during the day because it leaves a pellicle on the surface of the skin, but it disappears in time. I do not have a problem with this, because I use it before I go to sleep, during the day I have lighter hand creams, which I apply several times during the day to to keep the hands hydrated. The lid opens and closes really easy, so it is not a danger for your nails, and the dosing  is good. The smell is quite discreet, like the creams from Farmec, this is the single aspect that I would want to be changed, because I would like a cream that would have a nice floral scent.

Ce zic eu:
Despre crema am numai cuvinte de lauda, imi place foarte mult si daca acuma nu as vrea sa incerc si alte creme sigur as recumpara-o, inca nu am gasit alta de care sa fiu la fel de multumita. Crema este foarte grasa, deci nu o recomand sa o folositit ziua deoarece lasa o pelicula la suprafate pielii, dar dispare in timp. Eu nu am nici o problema cu acest aspect, deoarece eu o folosesc seara inainte sa ma pun la somn, pentru ziua am creme mai light, dar care le aplic mai des pentru a mentine mainile hidratate.  Capacul se deschise si se inchide foarte usor, deci nu sunt un pericol pentru unghii, si dozarea este buna . Mirosul este destul de discret, precum si cremele de la Farmec, acesta ar fi singurul aspect care l-as vrea schimbat, deoarece as vrea o crema care sa aiba un miros frumos floral.
 And now to see the ingredients/ Si acuma sa vedem ingredientele :
 Aqua, Glycerin, Isopropyl Myristate, Ceteareth-6, Stearyl Alcohol, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Lanolin, Ceteareth-25, Ethyl Linoleate, Ethyl Oleate, Ethyl Linolenate, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Triethanolamine, Carbomer, Parfum, EDTA, Methylisothiazolinone.
Paraben Free/ Fara parabeni.

Green - best
Yellow - good 
Red- not so good
 
I can see that different ingredients differ from cosmetics dictionary to another. So this ratings are based on this one.

Observ ca multe in ingrediente difera de la un dictionar cosmetic la altu. Asa ca acesta este cel pe care imi bazez ratingurile.

I am opened to suggestions about my review, I am still knew at this and if you have something to say, please let me know in comments.

Sunt deschisa la sugestii privind review-urile mele, sunt noua la asa ceva si daca aveti ceva de spus, va rog lasati comentariu.

Do you used this cream?It is a Roumanian firm so I do not think you can get it outside.

Ati folosit crema aceasta? Ce parere aveti despre ea sau despre produsele de la Farmec in general?
    
All the best,
Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu