joi, 2 mai 2013

Easter Collaboration : Chicks


Here we are with a new post from the Easter series, chicks. I hope you had a great first of May and that you look forward for the holiday.



A venit timpul unei noi postari din seria de Paste, puisori. Sper ca ati avut o zi de 1 Mai frumoasa si ca asteptati vacanta.

Nail polishes used/Oje folosite:

 
-Gabrini 341
-Flormar 12
-Farmasi Base Coat
-Rimmel 60 sec 440 Sun Downer
-Golden Rose 85
-Moyra Top Coat
-Moyra 35
 

My nails aren’t exactly how I wanted them…I do not know that I have these days because the designs do not end up as I would like. So the little finger looks like  a Frankenstein chick, when he should like he was going to hatch and that the egg is breaking. But I am glad that I discovered a new winning color combination, the yellow with that orange and I think I will use is these days.

Unghiutele mele nu au iesit exact cum vroiam…nu stiu ce am aceste zile da parca nu imi iesa ce imi propun, sper sa imi treaca. Deci degetul mic parca e un pui Frankenstein, cand el trebuia sa arate de parca acuma iese din oua si acesta se sparge. Dar ma bucur ca am descoperit o noua combinatia de culori preferata, acel galben cu portocaliu arata superb si cred ca am sa recurg mai des la el.
 

If you like you can see my manicures from the other themes that I participated/ Dacă doriți puteți vedea abordarea mea de la celelalte teme la care am participat: 

-Grass/Flowers
-Bunnies 
-Easter Eggs

Do not forget to check out the work of the other girls/ Nu uitați să vedeți și opera celorlalte fete din colaborare:

  1. Madalina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
  2. Mihaela - http://lacquerbuzz.com
  3. Carla - http://sunafterstormblog.blogspot.ro/
  4. C.L.M. - http://unghii-pictate.blogspot.ro/
Google Reader will retire on the 1st of July, 2013. Too keep yourself up to date with my newest post  you can follow me via Bloglovin or Twitter, if you aren't familiar with this read my post.

Google Reader se inchide de la 1 iulie 2013. Pentru a fi la curent cu noile mele postari puteti sa ma urmariti pe Bloglovin sau Twitter, daca nu sunteti familiarizati cu acesta puteti citi postul meu.



*Nu uitati de concursul impreuna cu FashionQueen unde puteti castiga o rochie de aici.




All the best,
  Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu