luni, 25 martie 2013

Simple Nails

This post is dedicated to simple manicures that I had on my nails and I  did not thought they worth a post just for them. I hope you like the manicures:

Această postarea este dedicată manichiurilor simple pe care le-am purtat și care nu am crezut că ar merita o postare numai pentru ele. Sper să vă placă manichiurile următoare:
 The combination of green and yellow felt right for spring, also I noticed that altough  I love the green from flormar I have not used it.

 Combinația de verde și galben mi s-a părut potrivită pentru a începe primăvara, în plus că am observat că nuanța de verde de la flormar îmi place foarte mult și totuși nu prea am folosit-o.
Although this is a very simple manicure, I like the shade very much.

 Aceasta este o manichiură foarte simplă, însă îmi place foarte mult nuanța.

I really liked how the flakie from Nyx looks applied on the blue from flormar.

Mi-a plăcut foarte mult cum a ieșit oja flakie de la Nyx aplicată peste un albastru de la flromar.


All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu