sâmbătă, 2 martie 2013

Challenge 7: Yellow nails

(It is also in English)Aceasta este a 7-a colaborare din seria celor 31, unghii galbene. Inițial nu aveam nici o inspirație și până la urmă am ajuns ca această culoare să mă inspire pentru trei manichiuri.

This is the seventh collaboration from the 31 series, yellow nails. At first I did not have any idea and by the end this colors inspired me for 3 manicures.

Prima dintre ele pot să zic că este preferata mea. Prin această manichiură mi-am adus aminte de copilărie, de cum mă trezeam duminica la 7 ca să mă uit la Pokemon la televizor. Cea mai frumoasă amintire o am de Crăciun, nu îmi aduc aminte anul, când tatăl meu împreună cu sora mea au umblat tot orașul ca să îmi cumpere un Pikachu ca să îl găsesc sub brad. Spre fericirea mea au găsit unul de pluș și când l-am văzut sub brad am fost așa de fericită.

The first one is my favourite one. Through this manicure I remembered my childhood, of the moment I wake up sunday morning at 7 to watch Pokemon on the TV. The best memory I have is for Christmas, I do not remember the year, when my father with my sister searched all the city to buy me a Pikachu so I could find it under the tree. Fortunately they found a stuffed one and when I saw it under the tree I was very happy.







A două versiune este o manichiură care mie îmi aduce aminte de vara, de căldura care se lasă așteptată.

The second manicure reminds me of summer, the heat that that just does not show.




A treia manichiură e puțin mai periculoasă chiar.

The third manicure it is a little more dangerous.

Oje folosite/Nail polishes used

Sper să vă placă manicurile mele și sper că nu v-am plictisit cu amintirile din copilărie.

I hope you like my manicures and I hope I did not bored you with my childhood memories.

Nu uitați să treceți și pe la celelalte fete/ Do not forget to check the other girls


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu