marți, 5 martie 2013

Blue velvet nails

(It is also in English) Știu că nu prea am postat zilele acestea dar sunt răcită și nu mă simt în stare să fac mare lucru, așa că sper că o să mă iertați. 

I know I have not posted this day, but I have a flu and I do not  fell up to much, so I hope you will forgive me.

Chiar și așa am vrut să vă arăt ce manichiură am avut zilele acestea, este prima mea manichiură de tip catifea și pot să zic că efectul este super și că este chiar de efect manichiura.

Even so I wanted to show you my manicure these days, it is my first velvet manicure and I can they that the effect is wow.

Sper să vă placă și sper curând să îmi revin să fiu mai activă.

I hope you like it and I hope I to return soon and be more active.

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu