marți, 12 februarie 2013

Essence express dry drops

(It is also in English)În această postare o să vă povestesc despre picăturile de uscare rapidă de la essence, produs pe care îl am deja de un timp și mi-am format o părere și am decis să o împărtășesc cu voi.

In this post I am going to talk about the express dry drops from essence, product that I have for a time and I have formed an opinion about it and I decided to share it with you.

În mare sunt mulțumită de produs și, în plus, are și un preț avantajos, în jur de 12 Ron, nu îmi mai aduc aminte exact.

I am quite satisfied by the product and in addition has a great price, around 3.5$, I do not remember exactly.

Părțile bune sunt:
-că își face efectul, cam într-un minut, două oja se usucă
- îmi place că nu are miros
-că oferă un luciu ojei
-că este ușor de dozat cu ajutorul pipetei
-că este un pic uleios și simt cum îmi hidratează cuticulele
-a fost ajutorul meu de nădejdie atunci când realizam manichiuri ce necesitau multe straturi și îl foloseam la sfârșit ca să nu aștept prea mult să se usuce 

 Nu îmi place faptul că:
-nu se specifică pe sticlă exact după cât timp se folosește, eu de obicei aștept în jur de 30 sec și după aia aplic
-este cu pipetă, o să fie greu de folosit tot produs, deoarece aceasta nu ajunge până în fundul sticlei
-aceasta este un pic uleios, da hidratează, dar de obicei se mai scurge și pe mâine și le face uleioase și așa pot murdări tot prin jur. Partea bună este că se poate șterge ușor și nu mai ai nici o problemă
-de asemenea eu nu aș recomanda să îl folosiți între straturi, deoarece din cauza consitenței uleioase nu se prinde bine oja și aceasta se usucă mai greu
-tot din cauza consitenței uleioase nu aș recomanda să folosiți top coat, deoarece va arată ciudat stratul, însă rezistă foarte bine manichiura și fără top coat dacă folosiți picăturile

The god parts are:
-it  does what it promises, about one minute, two nail polish dries
-I like that is does not have a smell
-it provides a shine to the nail polish 
-it is easly dispensed by pipette
-it is a bit oily and I can feel how it moisturizes my cuticles
-I was my help when I made manicures that require several layers and I used it at the end so I will not wait long for them to dry

I do not like that:
-it does not specify exactly after how much time you use it, I usually wait around 30 seconds and then I apply it
-it is with a pipette and it will never completely reach the bottom of the jar, so all the product won't come out.
-it is a little oily, yes it moisturizes, but usually it  gets on my hands and makes them oily and it gets messy. The good part is it wipes easily and there is no problem
-also I do not recommend using it between layers, because of the oily consistency the nail polish will not adhere well and it will dry harder

-also because of the oily consistency I would not recommend using a top coat, because the layer will look weird, but the manicure resist well without a top coat if you use the drops

Voi aveți acest produs? Dacă da ce părere aveți despre el? Sau ce alte produse pentru uscare rapidă sunteți mulțumite aveți?

Do you have this product? If so what do you think about it? Or what other quick dry products that you are satisfied do you have?

De asemenea aștept păreri, sugestii despre review-ul acesta.

Also I wait for opinions, suggestions about this review. 

All the best,
Anca 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu