sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Nail care

 (It is also in english) Așa cum puteți observa unghiile mele momentan sunt destul de mari -având în vedere că sunt foarte mici din carne- dar nu au fost dintotdeauna așa, înainte erau foarte fragile și una doua se rupeau și nu apucau să crească prea mult.
Toate acestea s-au schimbat când am primit cadou Creionul hidratant pentru unghii de la e.l.f.

As you can see my nails are currently quite big- considering that they are quite small naturally - but they have not always been like this, before they were very fragile and in a second they would break and they wouldn't grow to much.
All this has changed when I got as a gift the Moisturizer nail pen from e.l.f.

 Imediat cum am început să îl folosesc, chiar de la prima utilizare, am observat că unghiile s-au întărit și de asemenea au crescut mai groase. De atunci este de nelipsit de la fiecare rutină de realizare a unghiilor și după căteva minute se poate da cu ojă deasupra.
Un alt ajutor pentru unghiile, pe care de asemenea l-am primit cadou tot de la aceeași persoană, este Loțiunea cu vitamina B5 de la Farmec. Între cele două aș recomdaua pe prima, însă și aceasta este bună, însă aș recomanda ca înainte să dați cuticulele cu cremă deoarece aceasta usucă cuticulele.

As soon as I started using it right from the first use, I noticed that the nails were also strengthened and grew thicker. Since it is customary for every nail routine and after a few minutes you can put nail polish above.
Another aid for nails, which also I received as a gift from the same person, is lotion with vitamin B5 from Farmesc. Between the two of them I recommend the first one, however, it is good, but I would recommend that before you put some cream on your cuticles as it dries up your cuticles.


Ca topcoat folosesc cel de la Moyra și uneori cel de la Flormar Nail Therapy No Bite Pro Grown, pentru că în perioade de stres îmi rod unghiile și acest topcoat este special pentru acest lucru deoarece are gust amar.
Pentru bază nu am momentan nici un produs deoarece am testat diverse și nici unul nu mi-a plăcut așa că astept cu drag sugestii de la voi.

As topcoat I use one from Moyra and sometimes Flormar No Bite Pro Nail Therapy Grown, because when I am stressed I bite my nails and this topcoat is especially for this thing because it tastes bitter.
As a base I am currently using no product because I've various bases and none I liked so I welcome suggestions from you.

All the best,
Anca  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu