sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Just Pink

(It is also in English)Astăzi am adoptat un machiaj mai drăguț, mai roziu, simpluț numai bun pentru o ieșire în oraș și cum aveam făcute fotografii am zis ca înainte să mă pun la somn să vă arăt ce a ieșit.

Today I adopted a cute makeup, more pinkish, simple but good for a day out and as I had pictures taken with my makeup , before I go to sleep I decided to show you what came out.



Pentru machiaj am folosit fardul cremă de la Ruby Rose de care v-am vorbit aici și, în rest, o trusă no name. Ce părere aveți despre primul meu machiaj publicat?

For the makeup I used the eye cream from Ruby Rose that I have spoken here, otherwise a no name kit. What do you think about my first published makeup?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu