joi, 10 ianuarie 2013

The beginning

Cum pentru toate există un început, am zis că de ce nu și pentru un blog. Nu am pretenția să știu prea multe, probabil ca voi știți mai multe decăt mine, însă m-am implicat în această lume tocmai pentru a învăța de la alti și poate pentru a da un pic înapoi.
Acest blog va fi despre beauty în general, poate și niște crafturi din când în când...
Sunt nou în această lume așa că nu pretind a ști tot, așa că astept sugestii, sfaturi, colaborări.

How everything has a start, I sad why not for a blog. I do not claim to know much, perhaps you know more than me, but I got involved in this world to learn from other and perhaps to give a litte back.
This blog will be about beauty in general and some craft's maybe from time to time...
i am new in this world so I do not pretend to know everything, so I am open minded to tips, advices and collaborations. 

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu