miercuri, 16 ianuarie 2013

Golden Touch

(It is also in english)Nu am prea postat zilele care au trecut, dar iată că m-am întors. După ce am scăpat de proiect și examen am decis să mă relaxez puțin și să imi fac unghiile că și așa mă plictisisem de modelul vechi și nu aveam altceva de făcut.

I have not posted these days, but now I'm back. After I finish the project and the exam I decided to relax a bit and do my nails because I'm tired of the old model and I had nothing else to do.

 După cum vedeți modelul este unul destul de simplu, un negru simplu pe care am aplicat top coat-ul Matte Finish de care am vorbit în articolul anterior, apoi am aplicat puțin de flormar duo chrome și punctulețe aurii dintr-o ojă no name.

As you can see the model is quite simple, a simple black nail polish on top of which I applied the Matte Finish,I spoke about it in a previous article, then I applied a litte bit of Flormar duo chrome and gold dots of a no name nail polish.



 Oja neagră pe care am folosit-o este de la Moyra...poate mulți dintre voi nu știti firma deoarece nu e prea cunoscută și eu o găsesc doar într-un magazin, însă mie imi plac foarte mult nuanțele și costă cam 6Ron.

The black nail polish I used is from Moyra ... maybe many of you do not know it because it is not too popular and I only find it in a shop, but I like the colors very much and costs less than 2$.
Vă place noua mea manichiura? Ce părere aveți despre top coat-ul Matte Finish de la Rimmel și oja de la flormar?

Do you like my new manicure? What do you think about the Matte Finish top coat from Rimmel and the polish the Flormar?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu