sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Farmec

(It is also in English)Iarna aceasta are un impact mai mare decât de obicei asupra tenului meu, uscându-l mai tare , așa că am fost să îmi cumpăr o crema mai hidratantă pentru tenul meu mixt. Noua mea achiziție constă într-o cremă hidratantă matifiantă pentru ten mixt/gras de la Farmec.

This winter has more impact than usual on my skin, drying it more, so I went to buy me a more hydrating cream for my mixed skin. My new acquisition is a mattifying moisturing cream for mixed/ oily skin from Farmec.





Prețul pot să zic că este foarte accesibil, crema costând 8 Ron. De acuma urmează testarea, ca miros și textură îmi place, rămâne de văzut dacă v-a îmbunătăți starea tenului meu.

 The prices I can say that it is very affordable, the cream costs 2,5$. Now comes the test, I like the smell and the texture , it remains to be seen if it will improve my skin condition.

Voi aveți produse de la farmec? Dacă da sunteți mulțumite de ele?

Do you have product from farmec? If so are you pleased with them?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu