sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Creme eyeshadow

(It is also in english)Astăzi mi-am făcut un machiaj folosind un machiaj cremă, așa că am decis să fac un review all produselor care le am de acest fel.

Today I did my makeup using cream makeup, so I decided to do a review of all the products that I have like that.

În total am trei produse: un fard roz, nr 03 de la Ruby Rose eye cream, încă unul roz, nr 09 de la essence stay all day și o nuanță crem, nr 01 de essence stay all day.

In total I have three products: a pink one, No 03 from Ruby Rose eye cream, another pink, No. 09 from Essence stay all day and a cream shade, No 01 of essence stay all day.




Și așa arată/ And this if how they look
Cel mai mult îmi plac cele de la essence, deoarece au o rezistență foarte mare, de dimineata până seara le-am purtat și nu s-au strâns deloc, spre deosebire de cea de la Ruby Rose care s-a strâns puțin. La cea de la Ruby Rose îmi place faptul că are puțin sclipici în el și deasemenea se aplică foarte ușor cu pensula, având o textură cremoasă. Cele de la essence aș putea spune că se aplică mai greu deoarece au o textură mai dură și aș sugera sa le aplicați cu degetul deoarece de la căldură se întinde mai bine. Eu pentru farduri cremă folosesc următoarea pensulă, dar mai greu cu cele de la essence.

I like the most the ones from essence, because they have a very high resistance, I used them from morning till night and it had not gathered at all, unlike the one from Ruby Rose who gathered a little. At the Ruby Rose I love that it has a little glitter in it and also it is very easy to apply with a brush,because it has a creamy texture. The ones from essence I would say that applies more difficult because they have a rougher texture and I would suggest that you apply them with your finger, because the heat helps spreading the eye cream. I use the following brush for cream makeup, but it is harder with the essence proucts.


Ce farduri cremă folosiți și de care sunteți mai mulțumite?


What cream makeup do you use and with that products are you satisfied?

All the best,
Anca


 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu