vineri, 18 ianuarie 2013

Alix Avien Terracota Allik


(It is also in english)Cum azi am postat despre creionul de sprâncene, am decis să vă împărtășeșc și ce blush folosesc. Blush-ul care îl folosesc a fost un cadou și de când l-am primit numai pe acesta îl folosesc, este vorba de Alix Avien Teracotta Allik 01.

Today I posted about the eyebrow pencil, so I decided to share the blush I use. The blush that I use was a gift and I used it since, it's the Alix Avien Teracotta Allik 01.







După cum puteți observa blush-ul este destul de pigmentat. Îmi place foarte mult nuanța și faptul că are puțină sclipire în el, de aceea este preferatul meu pentru fiecare dată când vreau să aplic un blush roziu.

As you can see the blush is quite pigmented. I love the color and that it has little sparkle in it, so it is my favorite whenever I want to apply a pinkish blush.

Voi ce blush-uri folosiți și dacă ați folosit produse de la Alix Avien, ce părere aveți despre ele?

What do you use for a blush, and if you used Alix Avien products, what do you think about them?

All the best,
Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu